Postgrau en Investigació i Anàlisi de Tendències
EXPLORE IED BARCELONA
 

Projecte: Mune | Design

Projecte: Mune

Sol·licitar informació

Postgrau en Investigació i Anàlisi de Tendències

Edició: 19ª

Idioma: Espanyol

Duració: 6 mesos

Data d'inici: 20 de gener de 2022

Horari: Dilluns, dimecres i divendres + dijous alterns, de 18.30 a 21:30h

Crèdits: 30*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 6.300€ (Taxa de matrícula 2.000€ + taxa de curs 4.300€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Postgrau en Investigació i Anàlisi de Tendències ajuda els estudiants a desenvolupar una visió crítica per a identificar les forces que estan impulsant el canvi en la societat de consum i com aquests canvis representen noves oportunitats per a les empreses.

Els models actuals de publicitat, màrqueting i desenvolupament de productes no estan sovint sincronitzats amb l’evolució de la societat i com experimentem la vida quotidiana. És per això que mai ha estat tan important per a un professional de qualsevol àrea mantenir-se connectat amb la cultura, les expectatives i l’experiència del consumidor.

El Postgrau ofereix així els coneixements i eines per a detectar les principals tendències de consum, comprendre el seu impacte i aplicar-les amb èxit en l’entorn empresarial. Per a això, s’estructura en mòduls complementaris que segueixen les etapes de desenvolupament de projectes de recerca i inclou un treball pràctic en col·laboració amb una organització real.

Objectius

L’objectiu del Postgrau és ajudar als estudiants a la construcció d’una visió crítica, necessària per a detectar per què succeeixen les coses, quines són les forces que impulsen el canvi i com aquests canvis representen noves oportunitats per als negocis.

– Identificar sobre la base de nombroses fonts on i offline les principals tendències de consum.

– Analitzar les tendències de consum aprenent a detectar com i per què sorgeixen.

– Entendre l’impacte que tenen o tindran en els diferents sectors econòmics.

Metodologia

El Postgrau es divideix en mòduls complementaris que segueixen les etapes de desenvolupament dels projectes de recerca: Història i Teories del Consum, Comportament del Consumidor (Consumer Behaviour), Estructura de la Indústria i Aplicació de la Recerca de Tendències de Consum a la presa de decisions.

El primer mòdul examina el sistema de consum i les diferents teories que analitzen l’existència i propagació de tendències.

El segon mòdul se centra en comprendre als consumidors, com pensen, senten i es comporten.

El tercer mòdul analitza en profunditat la dinàmica i les regles subjacents al funcionament de la indústria en l’actualitat.

El quart mòdul trata de comprendre com responen els consumidors i quines forces impulsen a les empreses. S’analitza en profunditat com es prenen les decisions comercials mitjançant l’ús d’estudis de tendències i comportament dels consumidors.

El temps de classe es divideix en classes teòriques impartides per reconeguts professionals, tallers, excursions per la ciutat per a explorar negocis innovadors in situ i discussions amb professionals per a aprendre de les seves opinions i coneixements. Tot el procés finalitza amb un projecte pràctic individual que es desenvolupa al llarg del curs. El projecte brinda als estudiants l’oportunitat de posar en pràctica l’après durant el programa i verificar la viabilitat de les seves propostes sobre la base del suport d’una empresa col·laboradora.

Perfil de l'estudiant

El Postgrau està dirigit a Graduats i/o Llicenciats i professionals que, més enllà d’una curiositat avui dia imprescindible, vulguin adquirir els coneixements essencials per a jugar un paper protagonista en el disseny de conceptes, serveis o productes que satisfacin al nou consumidor.

És especialment interessant per a professionals que vulguin fer de la recerca de tendències la seva àrea de treball, o per a aquells que treballen en màrqueting, publicitat o disseny i vulguin aprendre a capitalitzar el valor de les tendències en el seu dia a dia.

Podran accedir als programes els participants que acreditin una titulació universitària o un grau propi universitari. Els candidats que no tinguin la titulació universitària requerida podran accedir al programa en virtut dels seus mèrits professionals. En aquest cas, i amb caràcter discrecional per part de l’IED Barcelona, es determina quin tipus de certificació obtindran.

Sortides Laborals

Depenent del perfil de cada estudiant i la seva experiència prèvia, les possibles posicions professionals en graduar-se inclouen: Forecasting, Branding, Trends Research, Data Mining, Social Media Monitoring, Product Development, Advertising, Consultoria en Innovació o la dedicació a la recerca en el sector públic amb o sense ànim de lucre, entre altres. 

COORDINACIÓ

NOELIA MORALES

Formada com a advocada, Noelia té una àmplia experiència en màrqueting i desenvolupament de productes amb les principals empreses de consum (inclosa Chupa Chups, per a la qual va desenvolupar sabors per al mercat japonès). El seu interès en les tendències de consum la va portar a fundar Nouvel en 2004 amb l’objectiu d’ajudar les empreses a fer front als desafiaments de la innovació. Noelia ofereix xerrades i conferències i col·labora amb IESE, la UAB i les escoles de negocis internacionals.

nouvel.es

CRÈDITS

La planificació didàctica de tots els cursos IED Màster es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Màster adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Màster expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

CSP en Project Management
Més info +
Postgrau en Design for Innovation Strategy
Més info +
Curs d'estiu en Fashion Trends Investigation
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: jgarnica@prolaw.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat