Postgrau en Design for Innovation Strategy
EXPLORE IED BARCELONA
 

PROJECTE: FRESH FACES UNIQUE EDITION | Management

PROJECTE: FRESH FACES UNIQUE EDITION

Sol·licitar informació

Postgrau en Design for Innovation Strategy

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 6 mesos

Format: Blended

Data d'inici: 20 de gener de 2022. *Mòdul online: 20 de gener de 2022 / Mòdul presencial: 21 de març de 2022

Horari: Dilluns, dimecres i divendres + alguns dimarts alterns, de 18.30 a 21.30h

Crèdits: 30*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 5.900€ (Taxa de matrícula 2.000€ + taxa de curs 3.900€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Postgrau en Design for Innovation Strategy ofereix les metodologies i eines específiques del disseny i la innovació per a identificar noves oportunitats de negoci i crear solucions de valor.

Tendències mundials com els canvis tecnològics, el creixement de la població, l’escassetat de recursos o el canvi climàtic suposen importants reptes per a les empreses. Una estratègia basada en la innovació és fonamental per al creixement sostenible a llarg termini. I, en aquest sentit, el disseny juga un paper clau en la promoció i facilitació d’innovació.

El Postgrau forma a líders capaços de gestionar complexos processos de disseny i assumir nous reptes que fomentin la innovació. A tal fi, el programa proposa una metodologia dinàmica i un enfocament pràctic al voltant de l’anàlisi, intercanvi d’informació i discussió de casos, a més d’incloure conferències, xerrades i workshops.

Estudiantes innovando en el Postgrado de Design for Innovation Strategy
Postgrau en Design for Innovation Strategy

Objectius

Amb el curs es pretén formar a professionals que liderin la gestió de processos de disseny complexos i assumeixin nous reptes a fi d’explotar oportunitats aplicant el coneixement i les metodologies per fomentar la innovació: 

– Dotar als participants d’una sèrie d’habilitats per promocionar, desenvolupar i gestionar la innovació a través del disseny, tant en un projecte com dins d’una organització. 

– Oferir els coneixements i les eines metodològiques necessàries per desenvolupar i gestionar projectes d’innovació, des de la creació de nous productes i serveis fins a la de nous models de negoci o redefinint processos, sempre des de la perspectiva del design thinking. 

– Entendre les metodologies i els processos de disseny que permeten posar en pràctica les idees.
Des d’un punt de vista crític, el curs ofereix les habilitats necessàries per poder qüestionar els procediments establerts, identificar oportunitats i aplicar estratègies d’innovació mitjançant la creativitat i el disseny, integrant tot el coneixement implicat en el procés d’innovació. 

Metodologia

El curs segueix un plantejament pràctic i es combina amb classes magistrals i conferències. Els estudiants poden aprendre i experimentar amb els professors en un entorn de col·laboració proper. L’expectativa és que les classes es converteixin en tallers actius amb una metodologia pràctica utilitzant el contingut teòric impartit pels professors.

El programa s’aplica en un entorn dinàmic, combinant diferents tipus de classes per a un major enriquiment professional: 
.Presentacions en les quals professionals de prestigi exposen temes que posteriorment s’analitzen sobre la base d’estudis de casos. 
.Sessions de debat i anàlisi per parlar sobre diferents models de treball, metodologies, eines i aplicacions. 
.Classes tècniques sobre eines i recursos impartides per professionals de prestigi del sector. 

Per aplicar els nous coneixements adquirits durant el curs, els estudiants realitzan dos projectes de recerca que inclouen les fases d’anàlisis, desenvolupament, pla d’aplicació i presentació de resultats. 

Perfil de l'estudiant

– Graduats i llicenciats en qualsevol disciplina del disseny, enginyers, arquitectes i professionals del màrqueting, la comunicació i l’empresa.

– Especialistes en màrqueting i comunicació.

– Professionals de l’àmbit dels negocis i planificació estratègica.

– Emprenedors i industrials de múltiples sectors que busquen un nou plantejament per als seus processos de producció, tècniques i metodologies per replantejar l’enfocament del seu negoci.

– Altres professionals amb experiència demostrable en el camp del disseny, la innovació o el màrqueting.

Sortides Laborals

Els participants adquireixen els coneixements per treballar en companyies i organitzacions de diferents àmbits desenvolupant algunes de les següents funcions: 

– Coordinar i desenvolupar processos d’innovació en disseny i implementar-los com a eina estratègica.

– Identificar oportunitats de negoci mitjançant les metodologies adquirides.

– Visió estratègica per a la conceptualització i desenvolupament de nous productes i serveis.

– Gestió i promoció de la cultura creativa en el sí de l’empresa.

– Tenir les capacitats i la visió per treballar en equips multidisciplinaris. 

 

EMPRESES

Empreses amb les que s’ha col·laborat al màster: Urb & Drive. 

COORDINACIÓ

GUIDO CHAROSKY

Cofundador Drop-Design for Innovation, consultora d’innovació enfocada a la creació de productes i serveis excepcionals, centrades en l’experiència d’usuari i el model de negoci. Dissenyador industrial per la Universitat de Buenos Aires, Màster (DEA) en Projectes d’Innovació per la Universitat Politècnica de Catalunya i Postgrau en Gestió d’Empreses a l’Escola d’Organització Industrial.

Prèviament va treballar Experience Design Lead en HP i com Design & Innovation Manager a la consultora Loop Business Innovation.

Posseeix una àmplia experiència en diferents camps del disseny i la innovació en diversos sectors. Ha col·laborat amb empreses multinacionals, pimes i start-ups i ha realitzat projectes a Argentina, Estats Units, Espanya, Anglaterra, Itàlia i Dubai. Ha escrit articles per a revistes i congressos internacionals.

El seu treball ha estat publicat en diferents revistes i diaris, i ha obtingut premis de disseny a Alemanya, Estats Units, Argentina, Espanya i Japó.

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis. Calendari: del 17 de gener al 10 d’abril de 2014. 

Altres Cursos Relacionats

CSP en Project Management
Més info +
Foundation in Global Design
Més info +

Noticies relacionades

Dissenyant al CERN el futur de la humanitat
Més info +
Reflexions sobre el disseny i la dona a TEDxBarcelona Women
Més info +
Docents de l’IED guanyen Red Dot Awards i premis ADI FAD 2018
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: jgarnica@prolaw.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat