La indústria de la bellesa aposta per la generació ‘sellennial’
EXPLORE IED BARCELONA
 

Colección: DINO | Fashion

Colección: DINO

La indústria de la bellesa aposta per la generació ‘sellennial’

Les marques de bellesa estan posant el focus en els consumidors sènior o ‘sellennials’. No en va, només a Espanya les persones entre 55 i 75 anys acaparen el 47% de la inversió en productes de bellesa. S’auguren bons temps per a aquest sector, però com conèixer bé al client silver per a poder oferir-li productes i serveis que responguin als seus interessos i necessitats? 

La resposta a aquesta pregunta va centrar la xerrada que la setmana passada va oferir  Idoia García de Cortázar, responsable de l’àrea de formació en Silver Economy de FITS – Future Innovation Tailor-*Made School del IED Barcelona i consultora especialitzada en disseny de serveis i models de negoci per a la Silver Economy. La jornada va incloure una taula rodona d’experts en la qual es va comptar amb diverses marques que incorporen aquest target en la seva estratègia de venda.

Al costat de Idoia García de Cortázar, van participar els següents panelistes

Marta Panera, professora de ESIC i Head de Màrqueting i Comunicació per a Western Europe en FOREO.        

Jennifer Verhelle, Màrqueting Brand Director de Cumlaude Lab en Laboratoris Dermofarm.

Carla Burch, Group Brand Manager de Martiderm.

Durant la trobada, organitzada per la plataforma Beauty Cluster, es va abordar l’empoderament de l’edat, més enllà d’estratègies publicitàries i des de la perspectiva de la concepció del producte. 

L’interès creixent de la indústria de la bellesa per aquest perfil de consumidor s’emmarca en l’anomenada Silver Economy, un sector estratègic de l’economia orientat a satisfer les necessitats dels majors de 55 anys, inclosos productes i serveis. 

En aquest sentit, Idoia García ha assenyalat la necessitat d’institucions i empreses de “reflexionar sobre l’oportunitat que tenim al voltant de la Silver Economy, impulsant un nou sector des de la innovació i la formació”. “El camí per davant és apassionant, ni més ni menys que redefinir el futur de la societat”.