GUANYADORS PREMIS ADG LAUS 2019
Sol·licitar informació

subir

GUANYADORS PREMIS ADG LAUS 2019

L’Àrea de Comunicació Visual ha obtingut 7 Premis ADG LAUS de Bronze de Disseny Gràfic i Comunicació Visual en l’edició d’aquest any. Sis estudiants del Undergraduate Degree in Graphic Design han rebut el reconeixement del jurat en la categoria d’estudiants.

Les propostes guanyadores van ser:

Projecte: Creo

Alumne: DAVID FIENE

Curs: 4th year Undergraduate Degree in Graphic Design – Motion Graphics itinerary

A partir de la idea de crear una identitat d’un negoci basat en la personalitat del dissenyador, l’estudiant unifica la comunitat i el disseny, en un lloc de treball sagrat per a elevar el factor espiritual i potenciar el desenvolupament creatiu. Per a això dissenya una tipografia que permet infinites variacions sense perdre la coherència amb l’estil visual de Creo. El projecte connecta els diferents sectors amb el seu contingut i el mostra d’una manera simple però efectiva.

Projecte: SonarSoñar25

Alumna: Debi Hasky

Curs: 3rd year Undergraduate Degree in Graphic Design

Projecte: Lively

Alumna: Elena Auba

Curs: 3rd year Undergraduate Degree in Graphic Design

Lively és un museu ideat per l’estudiant l’objectiu del qual és que adults tinguin la mateixa experiència que els nens quan el visiten. La identitat corporativa creada proposa un llenguatge gràfic que se centra del concepte del joc d’unir els punts per a crear una imatge divertida.

Projecte: swsn

Alumna: Karyna Sakhniuk

Curs: 3rd year Undergraduate Degree in Graphic Design

swsn [‘swisin] es planteja com la imatge gràfica i corporativa d’una galeria d’art dedicada als creadors suïssos moderns que no només continuen amb la gloriosa tradició del disseny clàssic suís, sinó que també fan una declaració única en el món del disseny actual.

Projecte: Typegeist

Alumna: Marcos Silva Ribeiro

Curs: 3rd year Undergraduate Degree in Graphic Design

Typegeist és un nou sistema d’identitat gràfica extremament versàtil i adaptable ideat per a un museu i arxiu fictici de tipografia plantejat per l’estudiant. El disseny compta amb la tipografia i el seu reticle com a unitat base per comunicar d’una manera seriosa i captivadora les diferents activitats que es duen a terme. La proposta compta amb un fort concepte, cohesió i valors amb la finalitat de comunicar el sentiment de comunitat, la pràctica i el patrimoni del disseny tipogràfic.

Projecte: Sónar 25 Y

Alumne: Santiago Restrepo

Curs: 3rd year Undergraduate Degree in Graphic Design, Motion Graphics itinerary

25-Y commemora mitjançant una publicació l’impacte dels 25 anys del festival Sónar, un dels esdeveniments més influents i innovadors del món, per a celebrar la marca que ha deixat en el panorama actual de l’experimentació musical. 25-Y es concep com un elogi cap al festival i l’avantguarda, un esdeveniment cultural únic en el seu format i contingut.

Projecte: Unnostalgic

Alumne: David Fiene

Curs: 3rd year Undergraduate Degree in Graphic Design, Motion Graphics itinerary

Unnostalgic és una publicació ideada per a celebrar el 25è aniversari del Sónar, el Festival Internacional de Música Avançada i Art New Media. L’estudiant crea una conversa amb el lector i el convida a pensar a fons sobre diferents temes. Per a això, el disseny utilitza la sorpresa i el contrast visual i temàtic amb un ritme vibrant i estrany, però estructurat i digerible. El projecte vol generar una discussió sobre la importància del temps, la tecnologia i la música, mostrant la personalitat distintiva i l’impacte cultural de Sónar.

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close