subir

Fashion trends SS19

Worklife Woman, Timeless Minimalism, Nomadic Cool, Hyper tropical, Garden Party i Leisure Luxe són els noms de les sis tendències que dictaran l’estiu 2019 vinent segons l’empresa líder a nivell mundial de pronòstic de tendències WGSN.

La directora de passarel·les de WGSN, Lizzy Bowring, ha impartit a la seu del IED Barcelona una masterclass als alumnes de Moda y Management for creative industries en la qual ha explicat quins seran les sis grans tendències, colors i peces indispensables per a la propera temporada d’estiu.

Els mig tons i el marró són les apostes a nivell de colors, mentre que, en estampats, els motius florals en tons pastel i teixits transparents es combinen amb accessoris de colors intensos com el taronja o el llima, provocant un efecte 3D completament nou. El minimalisme segueix com a tendència de referència, aquesta vegada, amb una aproximació asimètrica. Peces amb una aproximació artesanal, fabricades en crochet, serrells o punt amb fibres sostenibles vestiran a la nova generació de nòmades contemporanis i els estampats tropicals pujaran de to amb colors cridaners i vibrants. D’altra banda, el confort serà clau en les peces per al proper estiu amb un alt component utilitari, inspirat en l’esport a través de materials de luxe, i amb vestits de sastreria amb detalls femenins.

Després d’un recorregut frenètic per les capitals de la moda i una anàlisi de més de 400 col·leccions, WGSN, consultora per a grans firmes i empreses, mostra quins són les peces ideals per invertir en la propera temporada i assenyala altres més arriscades que, segons detalla, comencen a sonar com les grans novetats que vestirem en un futur més proper del que pensem. El vestit-camisa, la dessuadora oversize o els pantalons rectes i utilitaris són algunes de les peces que es convertiran en una aposta segura, mentre que les jaquetes en teixits transparents, els minivestits romàntics per a ocasions de festa o els city shorts seran opcions més atrevides.

En finalitzar, s’ha destacat l’ús de materials més sostenibles per part de grans firmes i la incorporació d’un nou concepte: lifewear. “Lifewear té a veure amb la roba que vestim diàriament per afrontar la vida, aquella que ens empodera i ens permet marcar una diferència en la nostra quotidianitat”, assenyalava Lizzy Bowering.

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close