Andrea Zalles, segon premi a l’Orange Young Designers Competition 2018
Sol·licitar informació

subir
false

Andrea Zalles, segon premi a l’Orange Young Designers Competition 2018

Andrea Zalles, estudiant del Master in Innovation Strategies and Entrepreneurship, va guanyar el segon premi en el concurs internacional Orange Young Designers Competition #6, amb el seu projecte Green amb una proposta que incentiva l’intercanvi i el valor dels diners a través d’activitats sostenibles i energètiques.

Orange Young Designers Competition #6 es una competició internacional que promou la creativitat entre els joves de tota Europa per a què mostrin la seva creativitat sota el lema “Reinventem els diners amb Orange”. Els alumnes del segon curs del Diploma IED en Business Design, amb la col·laboració dels docents Manuela Procopio i Enric Bayó, i estudiants de IED màster van participar en un workshop impartit pels professors Hernán Ordóñez y Jürgen Salenbacher en el qual investigaven com dissenyar un innovador concepte de moneda digital.

Les alumnes del Màster en Disseny Gràfic de la Informació i Media Branding Carla Elías i Rosina Vazquez Bove també van ser seleccionades pel seu projecte “Brique, the new tool for childern to understand money”.

 

Projecte: GREEN

Premi:

Alumna: Andrea Zalles

Curs: Master in Innovation Strategies and Entrepreneurship

Green és una alternativa digital de monedes que no reemplaça el sistema econòmic actual, sinó que el complementa i redueix. La proposta sorgeix de la necessitat de realitzar un canvi al sistema econòmic actual i de la forta crisis que experimenta la sostenibilitat degut al capitalisme i a l’excessiu ús dels recursos naturals per tal de mantenir a la societat contenta amb tot allò que necessita.

Per aconseguir la moneda anomenada “greens”, és necessari actuar de manera sostenible al teu dia a dia. S’acumula energia en el cos humà i el seu valor es determina per naturalesa segons l’estat actual del planeta: quan menys contaminat està, el valor de la moneda augmenta.  El sistema de pagament es realitza a través d’osmosis, apropant la teva mà amb la ma o braç del receptor. La proposta està pensada tant per a persones com per a empreses.

 

Projecte: Brique, the new tool for childern to understand money

Premi: Finalista

Alumnes: Carla Elías i Rosina Vazquez

Curs: Màster en Disseny Gràfic de la Informació i Media Branding

Brique eés un braçalet infantil en el qual els nens i les nenes poden guardar els seus diners de manera segura i còmode. La polsera està connectada amb una aplicació des de la qual els pares o tutors controlen els seus moviments. Està concebuda per a l’ús diari de nens i nens d’entre 5 a 12 anys d’edat i amb unes quantitats de diners.

La proposta sorgeix de la necessitat d’ensenyar un bon ús dels diners pels més petits amb l’objectiu d’establir un sentiment de responsabilitat des de ben petits.

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close