Comunicació estratègica de producte de Moda Masculina
EXPLORE IED BARCELONA
 

Projecte: Síntesi | Visual

Projecte: Síntesi

Comunicació estratègica de producte de Moda Masculina

12-06-2020

OfflineEventAttendanceMode EventScheduled
IED Barcelona
Biada 11 Barcelona, 08012
IED Barcelona
free
IED Barcelona
Comunicació estratègica de producte de Moda Masculina Comunicació estratègica de producte de Moda Masculina Comunicació estratègica de producte de Moda Masculina

Les marques de moda masculina segueixen els seus propis criteris i valors per crear una estratègia comunicativa que s’adapti, tant com sigui possible, al seus productes. Però, com aconsegueixen aquestess marques crear un vincle amb els consumidors finals? Quin són els factors claus a tenir en compte a l’hora de comunicar sobre moda, personal care i l’estil de vida masculí?

Manly Week, esdeveniment de Colòmbia que desenvolupa i crea experiències per fomentar la connexió entre marques i consumidors el sector de la moda masculina, i FITS, Future Innovation Tailor-Made School, s’uneixen per  donar a conèixer productes, serveis, i compartir coneixements sobre aquest mercat dirigit al públic masculí

Carlos Primo, Fashion Journalist Teacher de l’IED Madrid i redactor expert de la revista ICON Design de El País, presentarà el webinar “Comunicació estratègica de producte de Moda Masculina”.  En aquesta sessió online s’entregaran les eines bàsiques per crear estratègies en la construcció de marca i la comunicació de moda per home. No t’ho perdis!

Dia: 12 de juny

Hora: 18.30h

Idioma: Castellà

Registra’t aquí!

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close