Postgrau en Trends Research
Sol·licitar informació

subir

Postgrau en Trends Research

Edició: 17ª

Idioma: Anglès

Duració: 3 mesos

Data d'inici: 26 de setembre 2019

Horari: Dilluns a divendres de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 30*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu:6.200€ (Taxa de matrícula 2.000€ + taxa de curs 4.200€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Postgrau en Trends Research ajuda als estudiants a desenvolupar una visió crítica per a identificar les forces que estan impulsant el canvi en la societat de consum i com aquests canvis representen noves oportunitats per a les empreses.

Els models actuals de publicitat, màrqueting i desenvolupament de productes sovint no estan sincronitzats amb l’evolució de la societat i com experimentem la vida quotidiana. És per això que mai ha estat tan important per a un professional de qualsevol àrea mantenir-se connectat amb la cultura, les expectatives i l’experiència del consumidor.

El Postgrau ofereix així els coneixements i eines per a detectar les principals tendències de consum, comprendre el seu impacte i aplicar-les amb èxit en l’entorn empresarial. Per a això, s’estructura en mòduls complementaris que segueixen les etapes de desenvolupament de projectes de recerca i inclou un treball pràctic en col·laboració amb una organització real.

Projecte del Postgrau de Trends Research amb vestimentas de materials futuristas

Projecte del Postgrau en Trends Research

Objectius

L’objectiu del Postgrau és ajudar als estudiants en la construcció d’una visió crítica necessària per detectar per què succeeixen les coses, quines són les forces que impulsen el canvi i com aquests canvis representen noves oportunitats per als negocis.

Aquests coneixements faciliten el seu exitós posicionament com a professional de la recerca de tendències aprenent a:

– Identificar les principals tendències de consum basades en una varietat de fonts en línia i fora de línia.
– Analitzar les tendències dels consumidors aprenent a identificar com i per què es produeixen.
– Comprendre l’impacte que tenen o tindran en diferents sectors de l’economia.

Metodologia

El Postgrau està dividit en mòduls complementaris que segueixen les fases de desenvolupament dels projectes de recerca: Consumer Behavior, Industry Structure i Applyng Consumer Trends Research to Decision Making.

El primer mòdul examina el sistema de consum i les diferents teories que analitzen l’existència i propagació de tendències.

El segon mòdul se centra en comprendre als consumidors, com pensen, senten i es comporten.

El tercer mòdul analitza en profunditat la dinàmica i les regles fonamentals en el funcionament de la indústria actual.

El quart mòdul consisteix a comprendre com responen els consumidors i quines forces estan impulsant a les empreses. Fa una anàlisi en profunditat de com es prenen les decisions comercials mitjançant l’ús d’estudis de tendències i comportament dels consumidors.

El temps de classe es divideix en classes teòriques impartides per practicants de renom, tallers, excursions per la ciutat per explorar negocis innovadors in situ i discussions amb professionals per aprendre de les seves opinions i coneixements.

Tot el procés finalitza amb un projecte pràctic individual que es desenvolupa contínuament al llarg de la durada del curs. El projecte brinda als estudiants l’oportunitat de posar en pràctica el que han après durant el programa i verificar la viabilitat de les seves propostes amb el suport d’una empresa patrocinadora.

Perfil de l'estudiant

Aquest postgrau està dirigit a Graduats i/o Llicenciats i professionals que, més enllà d’una curiositat avui dia imprescindible, vulguin adquirir els coneixements essencials per jugar un paper protagonista en el disseny de conceptes, serveis o productes que satisfacin al nou consumidor.

És especialment interessant per a professionals que vulguin fer de la recerca de tendències la seva àrea de treball, o per a aquells que treballen en màrqueting, publicitat o disseny i vulguin aprendre a capitalitzar el valor de les tendències en el seu dia a dia.

Sortides Laborals

Forecasting, Branding, TrendsResearch, Data Mining, Social Mitjana Monitoring, Product Development, Advertising, Consultors d’Innovació o la dedicació a la recerca en el sector públic amb o sense ànim de lucre, entre altres.

COORDINADOR

Noelia Morales

Formada com a advocada, Noelia té una àmplia experiència en màrqueting i desenvolupament de productes amb les principals empreses de consum (inclosa Xucla Chups, per a la qual va desenvolupar sabors per al mercat japonès). El seu interès en les tendències de consum la va portar a fundar Nouvel en 2004 amb l’objectiu d’ajudar a les empreses a fer front als desafiaments de la innovació. Noelia ofereix xerrades i conferències i col·labora amb el IESE, la UAB i les escoles de negocis internacionals.

Nouvel

Consultoria d’innovació i tendències del consumidor amb seu a Barcelona. Ofereix a les marques eines pràctiques per desenvolupar nous productes, serveis i models comercials. Els seus clients inclouen a Danone, Nestlé, Carlsberg, Victoria’s Secret i L’Oreal.

www.nouvel.com

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • IED Barcelona, ESADE and UPC presents their Challange Based Innovation 2016 projects in CERN
    Més info +
  • SMASHINGCONF 2017 AT IED BARCELONA
    Més info +
  • Business Design student's study the viability of a maritime transport service for the Port of Barcelona
    Més info +








Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

- Dades identificatives

- Dades acadèmiques i professionals

Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

Destinataris de les teves dades:

T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

Drets:

Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

Si necessites més informació pots consultar aquí

Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close