POSTGRAU EN INFLUENCERS DE MODA I XARXES SOCIALS
EXPLORE IED BARCELONA
 

Col·lecció: 8 & Cherries | Fashion

Col·lecció: 8 & Cherries

Sol·licitar informació

POSTGRAU EN INFLUENCERS DE MODA I XARXES SOCIALS

Edició:

Idioma: Espanyol

Duració: 6 mesos

Format: Online

Data d'inici: 20 de gener de 2022

Crèdits: 30*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 5.350€ (Taxa de matrícula 2.000€ + taxa de curs 3.350€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

La indústria de la moda porta uns anys immersa en un profund procés de canvi degut a l’impacte de les noves tecnologies, la necessitat de ser omnicanal i de connectar emocionalment amb un consumidor cada vegada més informat i que planteja preguntes incòmodes a les marques. Alhora, la moda es veu influenciada constantment per noves plataformes de comunicació i hàbits de compra canviants. Aquests processos, a més, s’han vist accelerats per la Covid-19, que està canviant la manera de socialitzar i comprar de la societat.

El Postgrau en Influencers de Moda i Xarxes Socials ofereix eines als professionals de la comunicació de moda per a adaptar-se amb rapidesa i ajustar les seves estratègies de manera contínua.

Objectius

– Aquest curs pretén donar eines perquè el professional de la comunicació de moda pugui desembolicar el seu treball en els diversos canals en línia en aquest entorn canviant.

– Crear estratègies innovadores amb el suport de les noves tecnologies.

– Disseccionar i comprendre el procés de la comunicació en una indústria tan particular com la de la moda.

– Desenvolupar missatges i planificar la seva difusió.

– Potenciar les habilitats necessàries per a detectar, analitzar i aplicar tendències en l’àmbit de la comunicació.

Metodologia

El Postgrau és portat per un equip docent de professionals capdavanters, especialitzats en cadascuna de les àrees pioneres, de les quals transmeten coneixements i metodologies als estudiants.

Programa online: Durant el curs se segueix la tècnica d’aprenentatge basat en reptes, que consisteix a resoldre diverses activitats vinculades a una situació fictícia a través dels recursos proveïts a l’aula virtual. Aquestes tasques es desenvolupen de manera autònoma, seguint el cronograma de lliurament establert. Un especialista de cada mòdul guia a l’alumne durant tot el procés d’aprenentatge a través de la plataforma Connect-IED.

Es desenvolupen 2 projectes en els quals s’apliquen els coneixements adquirits durant el curs. El projecte final es realitza en grup amb una empresa que aporta un brief real.

El curs està estructurat en quatre mòduls, de caràcter teòric i tècnic, que tracten els diferents temes:

– El món de la moda

– Tendències

– Imatge de marca

– Mitjans

Perfil de l'estudiant

Llicenciats o professionals en actiu de l’àrea de la comunicació (Periodisme, Publicitat, RRPP, Màrqueting) i dissenyadors, l’objectiu dels quals sigui conèixer i aprofundir en el camp específic de la comunicació de moda per a poder abordar-la amb èxit.

Sortides Laborals

En acabar el curs i en funció del perfil i l’experiència prèvia dels estudiants, les possibles sortides professionals són:

– Gestió de la comunicació de marques de moda

– Account manager en agències de continguts / màrqueting digital / esdeveniments

– Mitjans socials manager

EMPRESES

L’IED Barcelona compta amb la col·laboració d’empreses seleccionades perquè els estudiants tinguin contacte directe amb la realitat del mercat laboral a través de visites, conferències i presentacions.

COORDINACIÓ

ÁNGELA ANESSI

Responsable de comunicació i màrqueting en la signatura de moda Cortana. Col·laboradora en l’agència de màrqueting digital Runroom.

Especialitzada en el desenvolupament de marca a través de la definició d’estratègies digitals i el social media management per a marques lifestyle. Apassionada de les xarxes socials, la comunicació on i offline, el branding i les últimes tendències de consum.

CRÈDITS

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Màster adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

BA (Hons) Fashion Marketing and Communication
Més info +
Diploma IED en Màrqueting i Comunicació de la Moda
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: jgarnica@prolaw.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat