Postgrau en Fashion Product Management
EXPLORE IED BARCELONA
 

Projecte: NAVIA: La gent, la ciutat, el mar | Management

Projecte: NAVIA: La gent, la ciutat, el mar

Sol·licitar informació

Postgrau en Fashion Product Management

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 3 mesos

Data d'inici: 18 de gener 2021

Horari: Dimarts, dimecres, divendres i dijous alterns, de 18.30h to 22.40 h

Crèdits: 30*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 6.300€ (Taxa de matrícula 2.000€ + taxa de curs 4.300€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Postgrau en Fashion Product Management facilita una visió estratègica del funcionament del producte moda, tenint en compte el posicionament i els valors de marca, per a optimitzar les col·leccions des de la idea inicial fins al consumidor final.

En un context de forta competència, aquest postgrau promou coneixements de processos de producte (dir0ecció eficient i gestió), estratègies de màrqueting i comunicació, així com mecanismes d’inspiració i desenvolupament de tendències amb una base creativa i cultural.

El programa equilibra la part analítica i la creativa i ofereix coneixements de totes les àrees funcionals (retail, visual, direcció d’art, comunicació) amb les quals el fashion product manager ha de relacionar-se per a impulsar una estratègia de marca 360 graus.

Estudiante haciendo proyecto del Postgrado de Fashion Product Management
Projectes del Postgrau en Fashion Product Management

Objectius

– Treballar amb eines d’anàlisis de marques per construir marca a través del producte.

– Destacar la importància de la bona col·laboració entre els equips de disseny, màrqueting, comercial i producció per aconseguir dur a terme l’estratègia definida.

– Donar a conèixer les diferents tipologies de proveïdors, materials, outsourcing i logística que envolten el producte moda.

– Analitzar les tendències i la direcció d’art per enfocar les col·leccions des d’un punt de vista creatiu, conceptual i d’estil.

– Definir l’estructura, amplitud i profunditat de les col·leccions a través de l’anàlisi de les vendes, de la competència i de les tendències per al desenvolupament d’una col·lecció òptima en valor final, temps i costos.

– Aprofundir en l’anàlisi de la gamma de productes i la seva eficiència en punts de venda a través del treball dels product managers.

– Dotar de coneixements sobre l’anàlisi del consumidor, estudis de la competència, gestió d’equips, cronogrames i desenvolupament de projectes basats en la metodologia del design thinking.

– Entendre el grau d’intervenció de cadascun dels actors (disseny, producte, comercialització i comunicació) per a l’èxit de la col·lecció.

Metodologia

La presentació dels continguts està dividida en sessions didàctiques, mòduls i exercicis, que imita el procés i la gestió professional d’un projecte de moda. D’aquesta manera, el curs s’estructura en diferents tipologies de sessions didàctiques: classes teòriques, classes experimentals-casi studies, workshops, xerrades professionals i desenvolupament de projectes.

El Postgrau en Fashion Product Management conclou amb el desenvolupament d’un projecte final en col·laboració amb una empresa del sector, amb l’objectiu que l’alumne aprengui a implementar els coneixements adquirits en una situació real de mercat.

Perfil de l'estudiant

– Dissenyadors de moda que vulguin adquirir coneixements en coordinació de col·leccions i product management

– Product managers que vulguin ampliar coneixements en el desenvolupament del producte

– Professionals del màrqueting que vulguin aprofundir en el producte moda

– Professionals de la comunicació que vulguin aprofundir en el coneixement del producte i els seus processos per poder ser més eficients en les seves campanyes

– Professionals que estiguin treballant en empreses de moda que vulguin conèixer en profunditat tota la part relacionada en producte, col·leccions i la seva integració amb la resta de departaments

– Personal de Recursos Humans que vulgui conèixer el funcionament de tots els departaments relacionats amb el producte moda que operen dins d’una organització

Sortides Laborals

Depenent del nivell de cada alumne, les sortides professionals podrien ser:

– Departaments de disseny i producte integrats o estudis independents

– Departaments de màrqueting

– Desenvolupament de producte

– Departament de Product management

– Branding

– Màrqueting de producte

– Showrooms

– Compra i gestió de proveïdors

– Control de qualitat

– Logística

– Producció

– Emprenedor del seu propi negoci

EMPRESES

Empreses que han col·laborat amb el màster: Ailanto. 

Coordinació

ANNA SABATER CASAS

Llicenciada en Ciències Empresarials (UAB), DAF de Màrqueting (ESADE), Disseny de moda (IDEP), Disseny de Teixits (Central Saint Martins School of Art),Màrqueting Relacional (IESE) y Gestió de Projectes (IESE).

Actualment, assessora a empreses textils y de confecció en el desenvolupament de la seva estratègia de producte, així com en la estructuració de les col·leccions, definició d’estil y desenvolupament de marca a través del producte.

 It’s about product

 

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

CSP en Estilisme de Moda
Més info +
CSP en Moda i Visual Merchandising
Més info +
Curs d'estiu en Fashion Product Management
Més info +

Noticies relacionades

L’IED va tanca la 080 Barcelona Fashion
Més info +
JUNE IS DESIGN, JUNE IS IED
Més info +
Fashioners of the World 2018
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

- Dades identificatives

- Dades acadèmiques i professionals

Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

Destinataris de les teves dades:

T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

Drets:

Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

Si necessites més informació pots consultar aquí