subir

Postgrau en Disseny i Gestió d'Esdeveniments

Edició: 11ª

Idioma: Espanyol

Duració: 6 mesos

Data d'inici: 27 de setembre de 2018

Horari: Dimarts i dijous + divendres alterns, de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 30*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El Postgrau en Disseny i Gestió d’Esdeveniments, situa als alumnes en el món de la comunicació i les seves eines, posant l’accent en les diferents parts que formen part de la coordinació d’un esdeveniment. Ofereix l’aprenentatge d’una metodologia com a eina per a l’organització de l’esdeveniment, convertint-ho en valor de comunicació.

L’esdeveniment és un canal per comunicar missatges. La implementació d’esdeveniments, a petita i gran escala, és una de les estratègies de màrqueting i comunicació més desenvolupades per empreses i agències. Són una eina efectiva per la seva adaptabilitat i possibilitats d’innovació en la transmissió de conceptes, llançaments de producte i accions corporatives.

Diseño y Gestión de Eventos

Postgrau en Disseny i Gestió d'Esdeveniments

Objectius

El Postgrau presenta les claus que defineixen l’ esdeveniment com a canal de comunicació i pretén donar a conèixer els diferents components a tenir en compte en l’organització d’un esdeveniment, dins d’un pla estratègic de comunicació.

S’analitzen els formats existents d’ esdeveniments com a resposta al concepte de presentació en un espai i temps concret, per acabar amb un document complet i pràctic d’organització d’un esdeveniment, aplicant la metodologia apresa sobre un cas d’estudi.

Metodología

El Postgrau Intensiu comença amb la introducció de l’alumne en els factors culturals i socials relacionats amb els esdeveniments. Posteriorment comença la part pràctica sobre un briefing del cas d’estudi, a realitzar a classe i en grup, que proporciona a l’alumne els coneixements específics de la professió.

Es combinen durant tot aquest procés dues metodologies clau: ROLE-PLAY (des de l’ inici del curs, els alumnes es converteixen en agència i hauran de treballar com a tal durant el projecte) i APRENENTATGE COOPERATIU (durant la primera meitat del curs els alumnes aportaran, guiats per coordinació, continguts al curs pels altres companys).

Durant la preparació de la presentació final del projecte, els alumnes se sotmeten a una exposició prèvia al Jurat Acadèmic, anomenada EXPOSICIÓ DAVANT JURAT EXPERT. Al finalitzar el Postgrau es presenta el projecte dels alumnes- agència davant el JURAT ACADÈMIC, format per professorat- client.

Perfil de l'estudiant

Llicenciats o diplomats de màrqueting, comunicació, RR.PP., producció o professionals del sector de màrqueting o comunicació amb acreditada experiència.

Coneixements bàsics a valorar: comunicació, màrqueting, finances, publicitat, disseny d’espais o disciplines creatives. 

Serà necessària la presentació d’un CV i una carta de motivació per a la inscripció. En el cas que algun dels requisits sol·licitats per l’admissió no es compleixi, l’escola avaluarà cadascun dels casos singularment, reservant-se el dret de convocar a l’aspirant a una entrevista personal.

Sortides Laborals

En acabar el Postgrau, i segons els seus perfils previs, els alumnes estan capacitats per treballar com:

– Organitzador d’ Esdeveniments.
– Assistent en Agència de Comunicació.
– Assistent de Producció d’ Esdeveniments.
– Assistent de Direcció d’Art en Esdeveniments.
– Creatiu per esdeveniments (si existeix una forma amb prèvia en creativitat i en alguna de les seves disciplines).
– Executiu de comptes en Agència de Comunicació (si el curs forma part d’un complement d’estudis de Comunicació y Màrqueting).
– Personal de departament de RRPP i Comunicació en Agència de Comunicació (si el curs forma part d’un complement d’estudis de Comunicació  i Protocol).
– Producció d’accions d’incentius, turisme i gestió cultural.

COORDINADOR

CESC GRAU 
Coordinador
La seva trajectòria professional combina l’experiència publicitària amb la de direcció d’art aplicada a esdeveniments especialitzats en els sectors moda, luxe, lifestyle, automoció, gastronomia i gran consum. El seu camp professional abasta des de la creativitat a l’estratègia, la idea creativa de l’esdeveniment o la direcció d’art en el procés d’implantació. Imparteix les assignatures de creativitat del curs i és, des de 2009, coordinador dels Cursos d’Organització d’Esdeveniments de l’IED Barcelona.

HELENA ROSSELLÓ
Assessora de coordinació
Codehunter, especialitzada en l’assessoria de codis de comunicació Europa/Xina en el sector del luxe i lifestyle, així com creativa freelance en agències de màrqueting i organització d’esdeveniments. Ha treballat com a directora creativa per a diverses marques en organització d’esdeveniments (Rolex, Citrôen, Skoda, Lancôme, Mango, Audi, Freixenet, Red Bull, Dièsel) i com a productora executiva d’esdeveniments a Xangai. Ha estat coordinadora dels Cursos d’Organització d’Esdeveniments de l’IED Barcelona des de 2006 i, actualment, és la responsable d’esdeveniments de l’IED Barcelona.

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • Folch Studio visits IED
    On Tuesday 15th May, IED Barcelona will be welcoming Albert Folch,… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>