subir

Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda - Setembre

Edició: 25ª

Idioma: Espanyol

Duració: 8 mesos

Data d'inici: 26 de setembre 2019

Horari: Dilluns a divendres de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 60 *

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda es desenvolupa des dels principis del màrqueting tradicional i del fashion màrqueting, analitzant els seus múltiples aspectes i aplicacions, sense oblidar la comunicació de moda com a part integrant i imprescindible d’aquest procés.

Instrument imprescindible per a qualsevol empresa, el màrqueting es fa especialment necessari al món de la moda, un sector basat en la constant renovació de la demanda que necessita professionalitzar la seva gestió mitjançant l’elaboració de plans de màrqueting i comunicació creatius i eficaces.

El professional del Màrqueting i de la Comunicació és la figura estratègica i operativa que identifica les futures tendències soci-culturals i del mercat. Els joves professionals que s’apropen al sector del màrqueting de moda han de posseir instruments i capacitat crítica per estar al dia i actualitzar els seus coneixements, han de ser llavors professionals capaços de viure el constant canvi i evolució del sector.

Objectius

Formar a futurs professionals que sàpiguen identificar, avaluar i seleccionar les oportunitats del mercat, establint estratègies òptimes en l’àmbit de la comunicació i la imatge de marca.

Metodología

El pla d’estudi té un enfocament pràctic i orientat a la realitat del mercat. Els grans eixos portants del curs són les assignatures, que estan sota un punt de vista real i amb continguts completament actualitzats, i els professors, professionals en actiu de primer ordre, especialistes en la seva matèria i amb un alt grau d’experiència professional.

La metodologia utilitzada combina classes teòriques amb casos d’estudi, seminaris i workshops. Les classes teòriques i les sessions pràctiques de projecte aprofundeixen en diferents temàtiques com ara la importància social de la moda, el funcionament actual del sistema de la moda, el món del luxe, el màrqueting del sector, el branding, les exigències del mercat, la planificació de col·leccions, les estratègies de comunicació, la planificació de les relacions públiques, els gabinets de premsa, l’organització d’esdeveniments i la gestió dels mitjans de comunicació.

Durant el curs es desenvolupa un projecte operatiu vinculat a una empresa del sector. Els alumnes es divideixen en grups de treball dirigits per un tutor, amb la col·laboració dels altres docents. El projecte es presenta davant d’un claustre de professors, la coordinació, el tutor, la direcció de l’escola i l’empresa vinculada.

Perfil de l'estudiant

Dissenyadors, llicenciats en moda i tèxtil, publicitat, ciències de la comunicació, màrqueting o altres àrees afins. Professionals amb un mínim de dos anys d’experiència en el sector que vulguin adquirir les eines necessàries per enfrontar-se de manera eficaç a un sector cada vegada més competitiu i canviant.

COORDINADOR

ANNA SABATER CASAS

Llicenciada en Ciències Empresarials (UAB), DAF de Màrqueting (ESADE), Disseny de moda (IDEP), Disseny de Teixits (Central Sant Martins School of Art),Màrqueting Relacional (IESE) y Gestió de Projectes (IESE).

Actualment, assessora a empreses textils y de confecció en el desenvolupament de la seva estratègia de producte, així com en la estructuració de les col·leccions, definició d’estil y desenvolupament de marca a través del producte.

 It’s about product

EMPRESAS

El Master potència la cultura del projecte amb empreses per solucionar la distància entre formació i món laboral. Els alumnes no només estudien la metodologia i les eines de les disciplines sinó que també aprenen a treballar i a relacionar-se amb briefings i clients reals.

Empreses amb les que s’ha col·laborat al master: Mango, Custo Barcelona, XXL Comunicación, JUST4U, Pepperline x Nudie Jeans, Pepperline x Eleven Paris, The Seeker, ModaFad, etc.

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • L'IED Barcelona col·labora amb Metges sense Fronteres per solucionar els problemes de mobilitat al Congo
    Un equip d’estudiants del Títol Superior en Disseny de Producte… Més info +
  • HERNÁN ORDOÑEZ Y JOSEP FERRANDO EN EL TRIMARCHI 2017
    El IED Barcelona vuelve a participar en la 17 edición… Més info +
  • Folch Studio visita l'IED
    El dimarts dia 15 de maig l’IED Barcelona rebrà a… Més info +













Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi











Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

- Dades identificatives

- Dades acadèmiques i professionals

Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

Destinataris de les teves dades:

T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

Drets:

Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

Si necessites més informació pots consultar aquí

Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close