Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda – Octubre
EXPLORE IED BARCELONA
 

Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda – Octubre

Edició: 28ª

Idioma: Espanyol

Duració: 9 mesos

Data d'inici: 7 d'octubre de 2021

Horari: Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 18.30 a 21.30h

Crèdits: 60 *

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 12.600€ (Taxa de matrícula 2.500€ + taxa de curs 10.100€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda forma a professionals capaços d’identificar tendències socioculturals i del mercat i canalitzar-les mitjançant estratègies creatives per a optimitzar les col·leccions en valor final, temps, costos i rendibilitat.

La moda, com a expressió d’una realitat social i cultural, i també com a indústria, està canviant profundament i adaptant-se a una realitat complexa. En aquest context, el màrqueting i la comunicació són instruments imprescindibles per a un sector basat en la constant evolució de la demanda i que necessita professionalitzar la seva gestió mitjançant plans creatius i eficaços.

El Master prioritza professionalitat i rigor metodològic, pensament creatiu i capacitat d’adaptació. La seva estructura es compon de mòduls temàtics, partint dels principis del màrqueting tradicional i del fashion màrqueting, de la comunicació estratègica i les noves tecnologies i plataformes online.

Objectius

– Identificar, avaluar i seleccionar les oportunitats del mercat, desenvolupant estratègies òptimes en l’àmbit de la comunicació i la imatge de marca.

– Investigar, detectar el públic objectiu i posicionar una marca a través del desenvolupament i implementació d’estratègies producte preu i distribució.

– Desenvolupar plans de comunicació creatius, eficaces i orientats a establir una relació duradora amb el consumidor final.

Metodologia

El programa del màster està dissenyat sobre la base d’uns objectius didàctics que evolucionen durant el curs, des de la introducció a les temàtiques passant pel coneixement d’eines de gestió i estratègies i acabant amb el projecte final, en el qual l’alumne haurà de desenvolupar la seva proposta estratègica sobre la base d’una necessitat real d’una marca de moda.

La metodologia del Màster està orientada al desenvolupament de projectes, des de la concepció de la idea fins a la seva execució, i la implementació real en el mercat combinant classes teòriques, amb casos d’estudi, seminaris i workshops.

El Treball Final de Màster (TFM), projecte real en què es consoliden i integren 360a tots els coneixements i eines adquirits durant el màster, es realitza en col·laboració amb una empresa del sector. La marca presenta als alumnes un brief de les seves necessitats concretes perquè els alumnes desenvolupin les seves propostes. Organitzats en grups de treball, i dirigits per un tutor, els alumnes desenvoluparan el projecte, que serà presentat a final del curs davant d’un claustre de professors, la coordinació, el tutor, la direcció de l’escola i l’empresa vinculada.

Perfil de l'estudiant

El Màster està dirigit a graduats/llicenciats en disseny de qualsevol disciplina, ADE, Ciències de la informació, Publicitat i RRPP, Dret.

També es dirigeix a professionals, amb un mínim de dos anys d’experiència en el sector, que vulguin adquirir les eines necessàries per a enfrontar-se de manera eficaç a un sector cada vegada més competitiu.

Sortides Laborals

Els participants estaran capacitats per a afrontar els reptes que exigeix el mercat en l’actualitat, treballant en equips multidisciplinaris en empreses de moda de diferent grandària i organització. També per a emprendre els seus propis projectes empresarials dins del món de la moda.

Podran desenvolupar la seva vida laboral en les següents àrees:

– Màrqueting i comunicació en empreses tèxtils i de moda

– Àrea de producte moda i compres

– Àrea de retail i visual merchandising

– Periodisme de moda

– Coolhunting

– Consultoria de moda i màrqueting

– Mitjans de comunicació del sector

– Community management

EMPRESAS

Empreses amb les que s’ha col·laborat al màster: Custo Barcelona/XXL Comunicación, Moda Fad, Diesel, Nudie Jeans, Mango, Desigual, Justforyou, Franklin and Marshall, Pepper Line, Eleven Paris, Ailanto, The Seeker, Brownie, Escada, Bershka, etc.

COORDINACIÓ

ANNA SABATER CASAS

Llicenciada en Ciències Empresarials (UAB), DAF de Màrqueting (ESADE), Disseny de moda (IDEP), Disseny de Teixits (Central Saint Martins School of Art),Màrqueting Relacional (IESE) y Gestió de Projectes (IESE).

Actualment, assessora a empreses textils y de confecció en el desenvolupament de la seva estratègia de producte, així com en la estructuració de les col·leccions, definició d’estil y desenvolupament de marca a través del producte.

 It’s about product

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

BA (Hons) Fashion Marketing and Communication
Més info +
CSP en Comunicació de Moda
Més info +

Noticies relacionades

L’IED va tanca la 080 Barcelona Fashion
Més info +
JUNE IS DESIGN, JUNE IS IED
Més info +
Fashioners of the World 2018
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: ainhoajuarez@fundacionprotecciondedatos.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat

IED Forward
+