subir

Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda - Gener

Edició: 26ª

Idioma: Espanyol

Duració: 6 mesos

Data d'inici: 17 de gener del 2019

Horari: De dilluns a divendres de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 60 *

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda es desenvolupa des dels principis del màrqueting tradicional i del fashion màrqueting, analitzant els seus múltiples aspectes i aplicacions, sense oblidar la comunicació de moda com a part integrant i imprescindible d’aquest procés.

Instrument imprescindible per a qualsevol empresa, el màrqueting es fa especialment necessari al món de la moda, un sector basat en la constant renovació de la demanda que necessita professionalitzar la seva gestió mitjançant l’elaboració de plans de màrqueting i comunicació creatius i eficaces.

El professional del Màrqueting i de la Comunicació és la figura estratègica i operativa que identifica les futures tendències soci-culturals i del mercat. Els joves professionals que s’apropen al sector del màrqueting de moda han de posseir instruments i capacitat crítica per estar al dia i actualitzar els seus coneixements, han de ser llavors professionals capaços de viure el constant canvi i evolució del sector.

Objectius

Formar a futurs professionals que sàpiguen identificar, avaluar i seleccionar les oportunitats del mercat, establint estratègies òptimes en l’àmbit de la comunicació i la imatge de marca.

Metodología

El pla d’estudi té un enfocament pràctic i orientat a la realitat del mercat. Els grans eixos portants del curs són les assignatures, que estan sota un punt de vista real i amb continguts completament actualitzats, i els professors, professionals en actiu de primer ordre, especialistes en la seva matèria i amb un alt grau d’experiència professional.

La metodologia utilitzada combina classes teòriques amb casos d’estudi, seminaris i workshops. Les classes teòriques i les sessions pràctiques de projecte aprofundeixen en diferents temàtiques com ara la importància social de la moda, el funcionament actual del sistema de la moda, el món del luxe, el màrqueting del sector, el branding, les exigències del mercat, la planificació de col·leccions, les estratègies de comunicació, la planificació de les relacions públiques, els gabinets de premsa, l’organització d’esdeveniments i la gestió dels mitjans de comunicació.

Durant el curs es desenvolupa un projecte operatiu vinculat a una empresa del sector. Els alumnes es divideixen en grups de treball dirigits per un tutor, amb la col·laboració dels altres docents. El projecte es presenta davant d’un claustre de professors, la coordinació, el tutor, la direcció de l’escola i l’empresa vinculada.

Perfil de l'estudiant

Dissenyadors, llicenciats en moda i tèxtil, publicitat, ciències de la comunicació, màrqueting o altres àrees afins. Professionals amb un mínim de dos anys d’experiència en el sector que vulguin adquirir les eines necessàries per enfrontar-se de manera eficaç a un sector cada vegada més competitiu i canviant.

Anna Sabater és coordinadora didàctica dels cursos de Màrqueting y Comunicació de moda, tant a Títols Superiors como a Master. Ha estudiat Ciències Empresarials (UAB), DAF de Màrqueting (ESADE), Disseny de moda (IDEP), Disseny de teixits (Central Sant Martins School of Art), Màrqueting Relacional (IESE), i Gestió de projectes (IESE).

Va iniciar la seva activitat professional en la moda al 1995 com a integrant de l’equip de disseny tèxtil de Niki Bosch. Després va desenvolupar col·leccions tèxtils per Michele Solbiati i Tèxtil Dobert. L’any 2000 va incorporar-se a l’equip d’Antonio Miro com a directora de producte completant així la seva visió del producte, des de la idea del teixit fins a la comercialització de  la peça en el punt de venda. Paral·lelament va iniciar la seva col·laboració i activitat docent a l’IED Istituto Europeu di Design.

A l’abril de 2005 funda la seva empresa de consultoria de moda It’s about product especialitzada en producte. Assessora a empreses tèxtils i de confecció -a Europa i Sud Amèrica- en el desenvolupament de la seva estratègia de producte així com en l’estructuració de les col·leccions, definició d’estil i desenvolupament de marca a través del producte. Actualment col·labora amb diferents Universitats i organismes tant a Espanya com a Amèrica del Sud impartint classes magistrals i seminaris de diferenciació creativa en producte moda.

Empreses

El Master potència la cultura del projecte amb empreses per solucionar la distància entre formació i món laboral. Els alumnes no només estudien la metodologia i les eines de les disciplines sinó que també aprenen a treballar i a relacionar-se amb briefings i clients reals.

Empreses amb les que s’ha col·laborat al master: Mango, Custo Barcelona, XXL Comunicación, JUST4U, Pepperline x Nudie Jeans, Pepperline x Eleven Paris, The Seeker, ModaFad, etc.

Crèdits

 La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • Folch Studio visits IED
    On Tuesday 15th May, IED Barcelona will be welcoming Albert Folch,… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>