Master en Fashion Creative Direction
Sol·licitar informació

subir

Master en Fashion Creative Direction

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 6 mesos

Data d'inici: 16 de gener de 2020

Horari: Dilluns a divendres, de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 60*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu:15.200€ (Taxa de matrícula 3.900€ + taxa de curs 11.300€).
                    Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

Avui, que el branding va molt més allà d’un logo, la figura professional del director creatiu té un paper fonamental. És l’encarregat de liderar el rumb de l’univers conceptual d’una marca, els seus valors, missatges i personalitat.

De la mateixa manera que el branding inclou tot allò que el producte per si només no pot comptar, el concepte de “fashion” no es limita a peces de roba. La seva història, els seus valors o la seva creativitat li doten d’una identitat forta que genera sentiment de pertinença a un grup.

El Master en Fashion Creative Direction es centra en la part intangible del producte, però fonamental per al seu èxit: el valor emocional de les marques de moda. Així, s’aborden totes aquelles eines creatives per a crear solucions innovadores que les defineixin, les facin desitjables i connectin amb la seva audiència a través de múltiples canals (concepte, campanyes de comunicació, fashion shows, entorn digital, esdeveniments…).

Estudiantes haciendo un estudio de branding del  Master en Fashion Creative Direction

Estudiants fent el projecte del Master de Fashion Creative Direction

Objectius

– Conceptualitzar una marca i els valors que la defineixen.

–  Desenvolupar l’univers de la marca en tots els seus aspectes comunicatius (identitat visual, identitat verbal, look& feel i contingut).

– Identificar i conèixer les tendències en el marc social actual. Moviments estètics, artístics, culturals i innovacions tecnològiques que permetin als estudiants projectar des del present i adquirir avantatges competitius en el futur a curt, mitjà i llarg termini.

– Crear la comunitat d’una marca off i on-line. Entendre la influència i l’ús de les xarxes socials com un motor de sentiment de pertinença a un col·lectiu.

– Tenir eines creatives per a afrontar un briefing des de l’inici fins a la producció final.

– Aprendre a treballar amb equips multidisciplinaris i liderar-los.

Metodologia

El Master in Fashion Creative Direction combina una introducció al coneixement i les eines de creativitat, estratègia i lideratge amb la seva aplicació en projectes.

El curs inclou classes teòriques, així com casos d’estudi, classes magistrals i workshops. Aborda diversos temes, com procés creatiu, tendències socioculturals, marca, estratègies de comunicació, narració, paper de les xarxes socials, creació de comunitats i lideratge d’equips creatius.

També ofereix diverses visites a estudis i marques locals i internacionals perquè els estudiants puguin descobrir les realitats més importants del sector. Altres visites i activitats es centren en ampliar el background cultural que els directors creatius han de tenir com a base per a les seves propostes creatives.

El Projecte Final de Master (MFP) consolida i assimila tots els coneixements i eines adquirits durant el curs.

 

Perfil de l'estudiant

– Graduats en disseny de moda o dissenyadors que desitgin adquirir els coneixements necessaris per a crear l’univers conceptual de la seva marca.

– Professionals de la indústria de la moda interessats a ampliar els seus horitzons exercint rols creatius i de lideratge.

-Professionals de l’àmbit del màrqueting, la comunicació o la publicitat que vulguin especialitzar-se en el món de la moda.

-Llicenciats o professionals d’àmbits creatius que puguin acreditar un portfolio en aquest àmbit i que estiguin interessats a obrirse un camí professional com a directors creatius.

Sortides Laborals

En acabar el curs i en funció del perfil i l’experiència prèvia dels estudiants, les possibles sortides professionals són, per exemple:

– Departament de comunicació i digital d’empreses de moda.

– Editors i directors artístics independents o in house en mitjans de comunicació.

– Agències de publicitat i RR.PP. especialitzades en marques de moda de gran consum, marques de luxe, tecnologia i lifestyle.

– Start-ups enfocades en l’àrea moda.

COORDINADOR

ISABEL MARTÍNEZ

Directora creativa amb més de 14 anys d’experiència en agències creatives com DDBBarcelona, SCPF o JWT NY. Premiada a Cannes Lions, Clio Awards, Webby Awards, El Sol, Inspirational, D&AD i Effie Awards.

En 2011 va començar @IsabelitaVirtual. En 2015, Kevin Systrom, cofundador d’Instagram, va revelar a I-D Magazine que Isabelita Virtual estava en el seu Top 3 de comptes de moda d’Instagram. Ha col·laborat com a creadora de contingut amb Coach, Tiffany, Hermès, & OtherStories, W Magazine, Dior, Vogue Itàlia, Viktor & Rolf, Kenzo, Inditex, Sony, Louis VuittonFoundation i The Moscow Ballet.

En 2015 va ser inclosa en la llista d’El Mundo de les 23 dones més influents en PR & Communication juntament amb la directora de Facebook España i la directora d’Estratègia de Google per a Àsia-Pacífic.

En 2018 va ser nomenada Webby Award Honouree for el millor contingut social en Art & Culture.
Actualment, Isabel està representada com a Directora Creativa Digital per CXA, agència de representació d’artistes com la dissenyadora de moda Iris Van Herpen, la cineasta Gia Coppola, el fotògraf David LaChapelle, la socialité DaphneGuinness i l’il·lustrador Alex Trochut, entre altres.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • IED Barcelona, ESADE and UPC presents their Challange Based Innovation 2016 projects in CERN
    Més info +
  • SMASHINGCONF 2017 AT IED BARCELONA
    Més info +
  • Business Design student's study the viability of a maritime transport service for the Port of Barcelona
    Més info +








Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

- Dades identificatives

- Dades acadèmiques i professionals

Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

Destinataris de les teves dades:

T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

Drets:

Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

Si necessites més informació pots consultar aquí

Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close