subir

Master en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació de la Marca

Edició: 17ª

Idioma: Espanyol

Duració: 6 mesos

Data d'inici: 17 de gener de 2019

Horari: De dilluns a divendres de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 60*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El Master en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca forma professionals capaços de produir impacte en els consumidors atenent a les relacions que el món digital ha establert entre anunciants, agències, mitjans i usuaris.

Els anunciants han entès que la seva relació amb els consumidors ja mai tornarà a ser unidireccional. Les agències han posat en pràctica nous llenguatges per a nous mitjans i requereixen nous perfils professionals per seduir a uns consumidors que, convertits en consumidors-xarxa, reivindiquen diàriament el seu poder d’influència en els mitjans socials.

La publicitat demanda creatius preparats per desenvolupar-se en aquest nou entorn sense barreres entre l’online i l’offline. El mercat necessita especialistes amb visió estratègica que siguin capaços de trobar solucions innovadores als nous reptes que plantegen les marques i l’alumne del Master en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca és format per respondre a aquests desafiaments i generar, al costat d’equips multidisciplinaris , idees líquides, adaptables a tots els mitjans i pantalles, transgressores, mòbils, no invasives, expandibles i viralitzables.

Barcelona, ​​la ciutat on es va gestar la publicitat moderna a Espanya, torna a ser avui referència per a la professió, un viver de projectes empresarials que estan transformant el sector i, en aquest context, IED Barcelona ofereix un dels programes més solvents i complets per la preparació dels professionals de la comunicació persuasiva gràcies a un equip docent que viu diàriament els desafiaments de la nova publicitat.

Objectius

– Fomentar la capacitat d’anàlisi i diagnòstic de problemes de comunicació, així com l’avaluació de les accions dutes a terme.

– Posar en pràctica les metodologies de gestió de projectes i tècniques per a la proposta d’estratègies de plans publicitaris.

– Instruir sobre com posicionar o reposicionar marques, en territoris diferenciats.

– Proveir eines per al desenvolupament de conceptes i idees innovadores d’alt impacte.

– Desenvolupar competències per a l’ús de diferents mitjans i suports, tant convencionals com alternatius.

– Formar experts en la planificació de campanyes i execució de tot tipus de peces de comunicació.

– Promoure la creació d’un portfoli sòlid de publicitat, tant en estratègia com en peces creatives, per utilitzar en possibles entrevistes de treball o per presentar com a aval en projectes freelance.

– Estimular les habilitats creatives i desenvolupar gran versatilitat, actituds aplicables a una àmplia gamma de facetes i perfils professionals de la indústria publicitària.

Metodología

El màster té un caràcter fonamentalment pràctic i s’orienta perquè l’estudiant surti preparat per incorporar-se al mercat publicitari actual.

La metodologia es basa en l’adquisició de coneixements mitjançant el learning by doing. A partir de desafiaments professionals reals, els professors conviden a la posada en pràctica dels conceptes teòrics, amb exercicis o simulacions que s’han de resoldre de manera individual o col·lectiva.

Perfil de l'estudiant

Professionals, llicenciats, diplomats o graduats que vulguin potenciar el seu perfil estratègic i creatiu en agències de publicitat (departaments de comptes, planificació estratègica o creatiu), empreses de comunicació, estudis gràfics, agències de mitjans, així com en departaments de marketing i comunicació d’anunciants.

Sortides Laborals

La formació del curs integra tots els aspectes relacionats amb mitjans i tecnologia digital, per posicionar l’estudiant amb avantatge professional en temes punters i de màxima actualitat: social media, publicitat digital interactiva, màrqueting de continguts, posicionament en cercadors, mitjans alternatius, viralitat, disseny d’experiències, mobile marketing, publicitat de guerrilla, personal branding o comunicació per a start-ups, entre d’altres.

En acabar el curs, els alumnes podran dirigir tant l’estratègia com la creativitat de campanyes gràcies a que coneixeran i hauran practicat els conceptes estratègics i creatius més eficaços i originals, factors clau per assolir l’èxit en qualsevol comunicació publicitària actual:

– Departaments creatius d’agències de publicitat (tant offline com online).

– Departaments de planificació estratègica d’agències o de marques anunciants.

– Departaments de màrqueting i de comunicació d’empreses o institucions.

– Departaments de comptes d’agències de publicitat.

– Estudis gràfics i de marca corporativa.

– Agències de mitjans.

– Professionals freelance, emprenedors i creadors d’start-up companies.

COORDINADOR

SÍLVIA SIVERA

Doctora en Comunicació per la Universitat Ramon Llull, Master en Societat de la Informació i el Coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya i llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Va exercir com a creativa publicitària durant més de 15 anys en agències de publicitat multinacionals (below i above the line) i, en l’actualitat, es dedica principalment a la docència, concretament a l’UOC, on és responsable de les assignatures de l’àmbit de la creativitat. També és investigadora de l’IN3 i, paral·lelament, segueix col·laborant en projectes professionals de comunicació.

És una apassionada del màrqueting/publicitat viral, tema de la seva tesi doctoral, sobre el qual ha escrit llibres i nombrosos articles i va obtenir el reconeixement del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya amb el VI Premi Prat Gaballí al millor treball de recerca en l’àmbit de la publicitat.

En el màster, també imparteix les assignatures de Publicitat alternativa i Publicitat viral.

Empreses

Els projectes es desenvolupen amb clients reals, capdavanters en el seu sector al mercat. En anteriors edicions s’han realitzat projectes per: la Caixa, Banc Sabadell, Fira de Barcelona, Forum Barcelona, Volkswagen, Audi, Osborne, JTI (Japan Tobacco International), Fundació Institut Català de la Cuina i de la Cultura Gastronòmica, Candidatura Barcelona-Pirineu 2022, Saba Aparcaments.

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • L'IED Barcelona col·labora amb Metges sense Fronteres per solucionar els problemes de mobilitat al Congo
    Un equip d’estudiants del Títol Superior en Disseny de Producte… Més info +
  • HERNÁN ORDOÑEZ Y JOSEP FERRANDO EN EL TRIMARCHI 2017
    El IED Barcelona vuelve a participar en la 17 edición… Més info +
  • Folch Studio visita l'IED
    El dimarts dia 15 de maig l’IED Barcelona rebrà a… Més info +













Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi











Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

- Dades identificatives

- Dades acadèmiques i professionals

Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

Destinataris de les teves dades:

T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

Drets:

Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

Si necessites més informació pots consultar aquí

Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close