subir

Master en Brand Design and Management for food, wine and tourism

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 11 mesos

Data d'inici: Febrer del 2019

Horari: Febrer 2019 a IED Firenze + Setembre 2019 a IED Barcelona

Crèdits: 60

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

L’objectiu general del Màster en Brand Design And Management: Food, Wine And Tourism és satisfer l’incipient demanda de professionals qualificats que puguin oferir un nou enfoc de gestió al sector del turisme/la gastronomia i les begudes dins de l’àmbit del turisme/hoteler i de càtering. L’estructura del màster, que inclou un pla d’estudis detallat basat en el disseny i la gestió de marca, prepara als futurs professionals de la innovació en l’àmbit dels serveis turístics, hotelers, gastronòmics i etnològics.

Objectius

Barcelona i Florència són dos dels principals destins turístics d’Europa i ambdós atrauen turistes gràcies a una combinació única d’art, cultura i una gran qualitat de vida i hospitalitat.

Avui en dia per llançar i donar força a una marca en aquests sectors és necessari comptar amb una sèrie d’habilitats transversals i una visió de 360°. El territori ja ha deixat de ser una limitació per a convertir-se en un valor clau a l’hora de tenir reconeixement en tot el món. Tant la Toscana com Catalunya són regions que construeixen les seves estratègies de marca sobre aquest valor i tenen èxit amb aquest.

L’objectiu principal del màster és fomentar el desenvolupament de la competència professional aplicant un enfocament actiu basat en la formació pràctica que combina experiència i habilitats d’escolta mediant una metodologia teòrica i pràctica relacionada amb el Design Thinking. L’objetiu és formar a experts en estratègia i comunicació en la construcció de la identitat i valors relacionats amb les marces en els sectors de la gastronomia, el turisme i la etnologia.

El master s’impartirà a Barcelona i Florència, dues ciutats vinculades a una llarga tradició en els sectors del turisme, l’etnologia i la restauració. La gran presència de la Toscana i Catalunya en les fèries comercials especialitzades i en empreses de gran reconeixement internacional les ha col·locat en el mapa com a regions estratègiques per a aquelles persones que desitgin desenvolupar la seva carrera en aquest àmbit.

Metodología

El màster en Brand Design and Management està dividit en dos mòduls que tenen cada un el seu estudi individual relacionat amb la ciutat en la que es dóna. Cada mòdul finalitza amb un examen y un projecto final. Els cursos són per una part amb la metodologia dels màsters i per l’altra banda específics als llocs on es realitzen.

L’objetiu del màster és portar als seus estudiants a un procés educatiu únic que inclou una part pràctica on treballaran amb professors experts i coneixeran continguts per a poder definir i diferenciar les diferents facetas d’aquest sector, “know how”.

Perfil de l'estudiant

El màster està obert a postgraduats de diverses especialitzacions que tenen un particular interès pel món de la gastronomia, el vi i el turisme: Graduats en marketing, comunicació, business/ economics, hospitalitat, servei o disseny de producte, arquitectura, turisme o branding. També s’accepten candidats que tinguin una experiència professional important en aquest sector.

Sortides Laborals

· Tourism, Food and Wine Brand Manager.
· Brand Manager
· Brand City Manager
· Tourism Brand Manager
· Service Designer for Tourism, Food and Wine
· Community Manager for Tourism, Food and Wine
· Event planning and management
· Innovative Service development for Food, Wine and Tourism industries
· PR and Press Office professionals

L’objectiu d’aquest màster és implementar i enfortir les habilitats requerides per a poder adquirir importants i estratègics rols en el sector del turisme, menjar i beguda dins de les marques. El màster està dissenyat per a entrenar professionales del desenvolupament i de l’administració de serveis del sector de l’hospitalitat junt a experts de management i comunicació en el sector de la gastronomia i beguda.

COORDINADOR

Ilaria Legato

És una FERPI (Italian Public Relations Federation) professional especialitzada en “Brand Care” i “Communication Design” en el sector de la gastronomia, vi & turisme per a clients en el món del càtering a Florència. És la directora de l’escuela IED COMMUNICATION a Roma on coordina el curs en “Communication Design”. Junt amb el Food designer Paolo Barichella, va fundar “Food Design Reunion” una iniciativa que s’enfoca en projectes nacionals i internacionals de gastronomia i dissey. També treballa com a PR manager per a la Food Design Studio a Milan. www.ilarialegato.com

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • Folch Studio visits IED
    On Tuesday 15th May, IED Barcelona will be welcoming Albert Folch,… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>