Master en Brand Design and Management for food, wine and tourism
EXPLORE IED BARCELONA
 

Projecte: Síntesi | Visual

Projecte: Síntesi

Sol·licitar informació

Master en Brand Design and Management for food, wine and tourism

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 11 mesos

Data d'inici: 26 de gener 2022. *Gener 2022 en IED Firenze + Setembre 2022 en IED Barcelona

Horari: Temps complet

Crèdits: 60

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 18.900€ (Taxa de matrícula 3.000€ + taxa de curs 15.900€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

Què significa crear i gestionar una marca en la indústria alimentària? Com comercialitzar una empresa vitivinícola i treballar la seva identitat? Com integrar el turisme en tot això?

Des de les tècniques de branding fins al disseny de serveis, l’objectiu del Master en Brand Design And Management: Food, Wine And Tourism és ajudar estudiants i joves professionals a desenvolupar les seves habilitats com a futurs managers de la indústria horeca, integrant la gastronomia, el vi i el turisme com a ofertes d’estil de vida.

El curs, realitzat a Florència i Barcelona, aporta competències transversals en el disseny de serveis aplicats a l’hostaleria i el turisme, entenent els diferents punts de vista de dues cultures diferents.

Catalunya i Toscana van construir les seves estratègies de branding en el valor de la territorialitat com a clau per a la distinció global. Gràcies a aquest màster, els alumnes tenen la possibilitat d’experimentar les diferents metodologies de branding i gestió de projectes que utilitzen amb èxit dos de les destinacions turístiques més importants d’Europa.

Master Food, Wine And Tourism

Objectius

– Fomentar el desenvolupament de la competència professional aplicant un enfocament actiu basat en la formació pràctica que combina experiència i habilitats d’escolta mediant una metodologia teòrica i pràctica relacionada amb el Design Thinking.

– Formar a experts en estratègia i comunicació en la construcció de la identitat i valors relacionats amb les marces en els sectors de la gastronomia, el turisme i la etnologia.

Metodologia

El Master en Brand Design and Management combina l’aprenentatge teòric a l’aula amb la pràctica del projecte a través d’activitats grupals coordinades per professionals i experts.

L’enfocament pràctic i el mètode de design thinking s’utilitzen com a claus per a submergir als alumnes en casos reals i afrontar l’experiència dels professionals, empreses i marques que estan donant forma a aquest mercat. Aquest curs ofereix una visió interdisciplinària que implica interacció amb temes de disseny, arts, estil de vida i moda. A més, és altament interactiu, ja que demanda la participació contínua i substancial dels estudiants.

Les classes es complementen amb seminaris, conferències. i tallers realitzats per especialistes internacionals. Les visites per a conèixer les realitats locals i la participació en esdeveniments de la indústria són part del pla d’estudis.

Perfil de l'estudiant

Aquest màster està dirigit a estudiants i joves professionals disposats a desenvolupar un enfocament estratègic, creatiu i gestor de la seva passió pel menjar, el vi o el turisme.

Sortides Laborals

Tourism, Food and Wine Brand Manager

– Brand Manager

– Brand City Manager

– Tourism Brand Manager

– Service Designer for Tourism, Food and Wine

– Community Manager for Tourism, Food and Wine

– Event planning and management

– Innovative Service development for Food, Wine and Tourism industries

– PR and Press Office professionals

EMPRESES

La xarxa d’empreses associades inclou petites i mitjanes empreses, grans multinacionals, primeres marques, estudis de diferents grandàries i noves empreses innovadores:

3M, Accenture, ADD, Alphaomega, Ambito 5, Armando Testa, Attila, Auge, BCube, Bigfish, Big Spaces, Boston Consulting Group, BMW, Bottega Veneta, BTicino, Calvin Klein, Calzedonia, Canon, Cayenne, CBA Design, Ceres, Chapeaux, Cheil, Class Editori, Collezione Peggy Guggenheim, Condé Nast, Damiani, Davide Campari, Deloitte, Diesel, Doing, Dpr Eventi, Dude, Egg Eventi, Ermenegildo Zegna,Etro, Fandango, F&P Group, Ferrari S.p.A., Filmmaster Events, Frankie Morello, Futurebrand, Gas Jeans, Giorgio Armani, Gruppo Alessandro Rosso, Gruppo Fonema, Hachette Rusconi, H-Art, Heineken Italia, H-Film, Honda, H-57, Hugo Boss, Ilva Saronno, Inditex, Itaca Comunicazione, Ikea, Jimmy Choo, Kering Group, Key Adv, Lamborghini, Landor, La Sterpaia, La Triennale, Leagas Delaney, Leo Burnett, Les Copains, Live Nation, L’Oréal, LVMH, McLaren, M&C Saatchi, Magnolia, Maison Margiela, Maximilian Linz, McCann Eriksson, Mediaset, Milestone, Missoni, Moncler, Mondadori, Morellato, Moschino, Ms&L Italia, Nestlé, Nike, Ogilvy, Paul Smith, Piaggio, Piano B,Pinko, Piquadro, Pomellato, Publicis Modem, RBA, Rcs, Redbull, Replay, Rmg Connect, Robilant Associati, Saatchi & Saatchi, Samsung, Studio Patricia Urquiola, TBWA, Teikna Design, The Others, Tita, Toyota, Undercolors of Benetton, United-Grey, Univisual, Versace, Vivo Concerti, We Are Social, Young & Rubicam.

COORDINADOR

Marc García i Fortuny

Marc és el “questioner” professional de We Question Our Project, un estudi de disseny de serveis amb seu a Barcelona. El seu treball es centra tant en les necessitats de l’usuari com en els processos i competències comercials, des de les oportunitats fins a la implementació, sempre des d’un enfocament crític.

Ha treballat en els sectors del hospitality, l’alimentació i el vi, així com en els relacionats amb esports, medi ambient i mobilitat, tant en l’àmbit local com en l’europeu. Originalment dissenyador gràfic, té un MBA en negocis familiars i un postgrau en Design Thinking i Innovació. És professor de Service Prototyping en el Politecnico di Milà (Itàlia) i cursos curts en Disseny de Serveis Avançats en Central Saint Martins de Londres. És membre del consell assessor del Re-think Service Design Festival a Milà i forma part del comitè del programa en Service Design in Government a Regne Unit. 

Ilaria Legato

FERPI (Italian Public Relations Federation) professional especialitzada en “Brand Care” i “Communication Design” en el sector de la gastronomia, vi & turisme per a clients en el món del càtering a Florència. És la directora de l’escuela IED COMMUNICATION a Roma on coordina el curs en “Communication Design”. Junt amb el Food designer Paolo Barichella, va fundar “Food Design Reunion” una iniciativa que s’enfoca en projectes nacionals i internacionals de gastronomia i disseny. També treballa com a PR manager per a la Food Design Studio a Milan.

www.ilarialegato.com

CRÈDITS

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Postgrau en Food Event Design
Més info +

Noticies relacionades

FOODTURE BARCELONA 2020
Més info +
El Grup IED arriba a Bilbao
Més info +
Inaugurem Point Two, un espai tecnohumanista dedicat a la investigació aplicada al disseny
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: jgarnica@prolaw.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat