Introducció al Màrqueting i Comunicació de Moda
EXPLORE IED BARCELONA
 

Col·lecció: Aitarekin Afaltzen | Fashion

Col·lecció: Aitarekin Afaltzen

Sol·licitar informació

Introducció al Màrqueting i Comunicació de Moda

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 6 setmanes

Format: Online

Data d'inici: 21 de febrer de 2022

Crèdits: 2*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 660€

Introducció

La indústria de la moda, així com la de la bellesa, estan vivint una profunda transformació per a adaptar-se a l’aparició de nous consumidors i canals de venda gràcies a les noves tecnologies. Les marques necessiten perfils que entenguin aquesta transformació.
 
El curs ofereix una primera aproximació sobre què són i com s’han d’orientar el màrqueting estratègic i el branding d’una marca de moda i/o de productes o serveis de bellesa perquè el procés de comunicació amb el mercat sigui el més eficient possible.
 
Mitjançant el desenvolupament d’un pla d’acció en 6 etapes és possible aconseguir visibilitat en els mitjans del sector utilitzant recursos eficaços i accessibles, així com eines per a crear contingut en xarxes socials, mesurar el seu abast o accions d’e-mail màrqueting sense descurar les possibilitats que ofereix el e-commerce.
 

Objectius

– Conèixer i entendre el mercat actual del sector de la moda.

– Descobrir i aplicar les diferents estratègies de màrqueting per a les empreses de moda.

– Dissenyar un pla de comunicació per a una marca de moda.

– Entendre com abordar projectes de negocis en el sector moda mitjançant l’e-commerce.

Metodologia

Es tracta d’un curs PBL, Project Based Learning, en el qual s’aprofiten les eines de l’e-learning per a impulsar tècniques de treball col·laboratiu i realitzar un procés de Design Thinking.

Cada assignatura està estructurada en tres parts per a facilitar l’aprenentatge i l’aplicació pràctica dels coneixements adquirits:

Mètode
Com cal enfrontar-se a cada etapa del Design Thinking, entenent el perquè dels seus passos i en quins casos s’apliquen, seguint els consells i els trucs d’experts professionals.

Eines
Quines són les eines necessàries per a poder desenvolupar un procés de Design Thinking com, per exemple, mapatge d’ecosistema, perfils d’usuari, user journey,  tècniques de recerca, ideació, de prototipat ràpid i de testatge.

Aplicació
En cada etapa s’avança amb l’acompanyament d’un docent que ajuda el desenvolupament d’un procés de Design Thinking, un exercici que assenteixi les competències adquirides sobre el mètode i el maneig d’eines.

Perfil de l'estudiant

El curs està dirigit a totes aquelles persones que tenen interès en el sector de la moda i/o el de la bellesa des del punt de vista de la construcció d’estratègies de marca i de la seva comunicació.

També a tots aquells que volen explorar els territoris del mercat i la comunicació la moda, entendre’ls i trobar en això un possible desenvolupament professional cada vegada més demandat en el mercat laboral.

– Professionals que desitgin conèixer el sector de la moda i/o de la bellesa per a incorporar-se en departaments de màrqueting, comunicació i/o retail.

– Dissenyadors de moda interessats a conèixer com gestionar i promoure la seva marca en un entorn cada vegada més competitiu.

– Dissenyadors que vulguin tenir coneixements de màrqueting i comunicació per a poder promocionar i gestionar millor la seva marca.

– Professionals del món del màrqueting que necessitin ampliar els seus coneixements en el sector de la moda i/o bellesa.

Sortides Laborals

El curs es concep com una primera presa de contacte amb aquesta disciplina abans d’optar per estudiar un títol superior.

La realització del curs no garanteix l’accés a títols superiors, però ofereix a l’estudiant una excel·lent via pràctica per a valorar cap a on desitja canalitzar el seu futur professional.

COORDINACIÓ

María Giraldo 

Experta en product management i comunicació de la moda / Coordinadora del curs i docent en les matèries de: Ecommerce; Màrqueting estratègic

Formada en Cinematografia i Llicenciada en Traducció i Interpretació, la seva trajectòria professional en la moda es concentra en el sector comercial (product manager i commerce) i la comunicació (marca i estratègia de continguts).

Ha col·laborat amb empreses com PepsiCo, Consell Nacional de l’Energia, Grupo Recoletos, Tommy Hilfiger, Pull & Bear, Evelyn, L’Oreal, ACME, BuyVip, Centres SLINGS, Real Madrid, Trucco, Induyco, Excal, Modalia.

CRÈDITS

La planificació didàctica de tots els cursos IED Màster es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES).

IED Màster adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Màster expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Diploma IED en Màrqueting i Comunicació de la Moda
Més info +
Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda - Gener
Més info +
Master en Màrqueting i Comunicació de la Moda - Octubre
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: jgarnica@prolaw.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat