Graphic Design, pathway in Media Design
Edició: 1ª
Idioma: Anglès
Duració: 4 anys
Data d'inici: Setembre de 2022
Crèdits: 240 ECTS
Preu:
A partir de 14.100€ anuals.
Consulta les facilitats de pagament i condicions especials.
Introducció
El Bachelor of Arts in Graphic Design, pathway in Mitjana Design és equivalent a Grau Universitari (240 ECTS). S’imparteix en anglès.
Aquest programa, impartit en anglès, forma professionals capaços de combinar la seva creativitat amb l’art de la programació web, els dispositius mòbils i fixos o les instal·lacions. Per a això, fa ús de varietat de mitjans i llenguatges, així com de tecnologies de realitat estesa per a diferents àmbits de la comunicació visual contemporània i la creació de productes interactius.

Objectius
El primer any del curs està centrat en l’adquisició dels conceptes bàsics del disseny, la cultura i la metodologia de projecte. S’ensenya a atrevir-se, a crear i a comunicar. També es comencen a manejar les eines bàsiques de disseny.
El segon any es focalitza en plataformes web. S’estudien les eines tecnològiques i projectuals. L’estudiant es centra en els coneixements de programació, interacció i comunicació digital. D’altra banda, aprèn a aplicar una metodologia de producció per a crear peces estètiques i visuals. S’introdueix en el codi visual i l’art digital, en l’ús de recursos en línia per a resoldre problemes i desenvolupar senzilles peces audiovisuals a través d’eines i plataformes de programació.
Durant el tercer any, centrat en apps i wapps (web apps), es comencen a tenir experiències amb empreses i a fer projectes més tècnics i complexos mitjançant prototips i costos reals. Es realitzen dissenys d’estratègia multimèdia i plataformes digitals. També s’analitza i reflexiona sobre l’evolució de la comunicació i el món audiovisual, així com el seu impacte en els segles XX i XXI.
En el quart any es realitzen unes pràctiques obligatòries en una empresa i es tria l’especialització professional. Durant aquest últim curs s’aborden les instal·lacions interactives i realitat estesa( AR, VR i MR). Es desenvolupa una instal·lació visual i s’aprofundeix en el coneixement de softwares especialitzats. S’aprofundeix en els recursos que ofereix internet per a produir projectes visuals inmersius i augmentar la seva visibilitat i promoció. Finalment, es realitza el projecte final d’estudis (TFE) amb empreses reals.
Metodologia
La metodologia es basa en el learning by doing (aprendre fent) i promou la interdisciplinarietat entre les àrees de Design, Moda i Management for Creative Industries a través de workshops i projectes comuns.
El pla d’estudis proporciona a l’estudiant objectius d’aprenentatge que augmenten de dificultat al llarg dels quatre anys, culminant amb el projecte de final de carrera per a empreses reals.
Sortides Laborals
– Dissenyador de mitjans
– Dissenyador UX/UI
– Estrateg digital i de nous mitjans
– Dissenyador de visualització de dades
– Dissenyador d’infografies
– Dissenyador d’interacció
– Tecnòleg Creatiu
– Dissenyador d’experiències
– Dissenyador de realitat augmentada
– Dissenyador de continguts digitals
EMPRESES
Empreses amb les quals l’àrea ha col·laborat: Atlas Design, Art of Many, Eumogràfic, Firma Design, Folch Studio, Hangar, Hoet&Hoet, Inoxcrom, Landor Associates, Lékué, Lo Siento, MTL, Metropolitan Magazine, MCI Group, Red Antler, relajaelcoco, Rebel Communications, Saatchi & Saatchi, S,C,P,F, Solo Studio, Sarai Jacobs, Shackleton Barcelona, TBWA, Vasava, Zuluz.tv, entre altres.
COORDINACIÓ
Mery Glez
En els 15 últims anys, ha treballat en projectes internacionals com a Audiovisual & Interactive Designer amb arquitectes, dissenyadors, desenvolupadors i professionals de comunicació i màrqueting dissenyant i creant continguts audiovisuals intel·ligents per a museus, exposicions, fires, esdeveniments, producte i experiències en Realitat Mixta.
Sòcia de l’estudi Out of Format, integrat per un equip multidisciplinari internacional amb base en Barcelona i Milà. Realitza vídeo projeccions sobre estructures arquitectòniques indoor i outdoor, interactivitat, AR, VR i produccions de vídeo per a esdeveniments, festivals, moda i marques.
Cofundadora de GEOGAMING, projecte premiat per la Unió Europea pel desenvolupament i l’aplicació de noves tecnologies.
Assessora experta en Educació i Indústries Creatives en la Comissió Europea. Diplomada en Video Design, va estudiar també en la SVA (School of Visual Arts) de Nova York i es va graduar en el FabLab en Fabricació Digital i Electrònica del MIT. Imparteix classes en el Departament de Visual Arts de l ‘IED a Milà i Barcelona.
Altres Cursos Relacionats

Graphic Design
Més info +
Graphic Design, pathway in Motion Graphics and Video
Més info +
Disseny Gràfic
Més info +- Sollicitar informació informació
- SOL.LICITAR ENTREVISTA ENTREVISTA
- SOL.LICITAR INSCRIPCIÓ INSCRIPCIÓ
Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L
Delegat de Protecció de Dades: jgarnica@prolaw.es
Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:
- Rebre informació de cursos
- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi
Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.
Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.
Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.
Informació adicional: Política de Privacitat