Graphic Design, Itinerary in Advertising
EXPLORE IED BARCELONA
 

Graphic Design, Itinerary in Advertising

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 4 anys

Data d'inici: Setembre 2020

Crèdits: 240 ECTS

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: A partir de 13.900 € anuals.
Consulta les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

L’especialitat en Graphic Design, itinerari en Advertising de 240 ECTS, forma a dissenyadors gràfics amb mentalitat de creatius publicitaris. A més de realitzar projectes de disseny, seran capaços de desenvolupar campanyes de comunicació visual on conceptualització, estratègia de branding i direcció d’art augmentaran el seu valor.

El Disseny Gràfic ha adquirit una dimensió que transcendeix les fronteres tradicionals de la disciplina, en un mercat que demana als dissenyadors, cada vegada més, incorporar conceptes i estratègies de comunicació creativa als seus projectes.

Obrir-se avui camí en el món de la creativitat requereix d’un portfolio interessant tant per a estudis de disseny com per a agències de publicitat i branding. En aquest sentit, la figura del dissenyador/a gràfic/a ha de ser capaç de conceptualitzar i desenvolupar idees sorprenents i originals. Com a creatiu/a publicitari/a, haurà de demostrar les habilitats necessàries per a crear i plasmar les seves propostes amb impacte visual i realització professional.

L’especialitat en Graphic Design, itinerari en Advertising, permet als estudiants desenvolupar diferents projectes amb clients reals durant els tres primers anys, així com elaborar un Projecte Final d’Estudis amb un client relacionat directament amb el món de la publicitat i la creativitat.

Les Especialitats en Disseny, equivalents a Graus Universitaris, de quatre anys de duració (240 ECTS), tenen l’objetiu de transformar la passió, el talent i la creativitat en coneixements i capacitats que permetin als futurs professionals del disseny desenvolupar les seves carreres.

 

Objectius

El curs ofereix una formació dels processos creatius de la recerca, la interpretació, la idealització i la producció amb l’objectiu de comunicar, embellir i trobar solucions creatives i innovadores per a un producte, marca o espai a través de peces audiovisuals.

La cultura del projecte és el fil conductor de tota la didàctica amb la finalitat d’aprendre experimentant a través d’encàrrecs d’empreses reals.

Primer any

– Adquirir els conceptes bàsics del disseny, la cultura i la metodologia de projecte.

– Ensenyar a atrevir-se, a crear i a comunicar.

Segon any

– Estudiar les eines tecnològiques i projectuals necessàries per a comunicar un missatge visual simple i eficaç a través del desenvolupament de la pròpia creativitat i uns processos metodològics interdisciplinaris.

– Adquirir coneixements informàtics d’Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects, etc. i aplicar la seva creativitat en accions de comunicació corporativa.

Tercer any

– Crear i aplicar de tots els coneixements en projectes amb clients reals.

– Potenciar la creativitat i la direcció d’art.

– Comprendre l’entorn professional i tota la seva complexitat.

– Crear un bon portfolio per a poder enfrontar-se al món laboral.

Quart any

– Realitzar pràctiques obligatòries.

– Desenvolupar projectes que sintetitzin els coneixements adquirits durant els anys anteriors.

– Realitzar el Projecte Final d’Estudis amb empreses reals, en el qual s’idea i es desenvolupa una campanya de publicitat a través de la recerca, la conceptualització, l’estratègia i la producció.

Metodologia

La metodologia es basa en el Learning by Doing (aprendre fent) i promou la interdisciplinarietat entre les àrees de Design, Moda i Management & Design Strategies a través de workshops i projectes comuns.

El pla d’estudis ofereix a l’estudiant objectius d’aprenentatge que augmenten de dificultat al llarg dels quatre anys, culminant amb el Projecte Final d’Estudis per a empreses reals.

Sortides Laborals

Dissenyador gràfic, comunicador visual, director creatiu, director d’art, especialista en branding, imatge corporativa, editorial o pacjaging, desenvolupador de continguts, copywriter, consultor de marca, estratega de publicitat digital, gestor interactiu de marca, cap de marca, estratega de xarxes socials.

Ex-alumnes de IED Barcelona treballen a:

Ogilvy, Shackleton, Everis, Tomorro’, Somos, Comuniza, McCann Worldwide,

Operation Unicorn, Lo Siento, Pixel Research, Mass Digital, Folch, Duprée, Common Sense, relajaelcoco, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Look, Bestiario, Inoxcrom, etc.

Empreses

El curs potencia la cultura del projecte amb marques, companyies i institucions per a solucionar la distància entre formació i món laboral. Els alumnes no sols estudien la metodologia i les eines de les disciplines, sinó que també aprenen a treballar i relacionar-se amb briefs i clients reals.

Empreses amb les quals l’àrea ha col·laborat:

PSP Sony, Sónar, Everis, ESADE, Ajuntament de Barcelona, Pixel Research, Rosás, Loop Festival, Mercats de Barcelona, Oxfam, CCCB, La Fábrica, Alba Synchrotron, Festa del Grafisme, Festival Grec, La Mercè, Institut de Cultura de Barcelona, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata, Benetton, Brands & Roses, Ling, Ericsson Response, Benetton, etc.

 

COORDINADOR

Rory Lambert

Ha estat Director Creatiu en diverses agències de publicitat (SCPF, JWT i Pavlov) per a clients com a BMW, Freixenet, Trident, Vodafone o Assistència Sanitària. Posteriorment, va posar en marxa MTL, la seva pròpia agència, que ofereix solucions innovadores de màrqueting, estratègia i publicitat.

Així mateix, és director de desenvolupament de la IED Barcelona Visual Communication School i participa en l’elaboració i supervisió del programa didàctic, a més de fixar els continguts específics del curs, objectius i metodologia del projecte final.

Altres Cursos Relacionats

Graphic Design
Més info +
Graphic Design, itinerary in Motion Graphics and Video
Més info +
Disseny Gràfic
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

- Dades identificatives

- Dades acadèmiques i professionals

Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

Destinataris de les teves dades:

T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

Drets:

Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

Si necessites més informació pots consultar aquí

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close