subir

Diploma IED en Creative Advertising and Branding

Idioma: Anglès

Duració: 3 anys

Data d'inici: Setembre de 2019

Crèdits: 180 *

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu:A partir de 13.700 euros anuals.
Consulta les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El Diploma en Creative Advertising andBranding, de 180 crèdits IED, forma a creatius i estrategs de marca capaces de provocar reaccions amb els seus missatges i que aquests siguin memorables entre els públics als quals es dirigeixen.

El creatiu del segle XXI ha de saber sintetitzar visualment missatges rellevants per als públics als quals es dirigeix. Ja no n’hi ha prou amb cridar l’atenció, és imprescindible guanyar-se la confiança de l’audiència. Idees i estratègia són claus per a aconseguir-ho.

El Diploma en Creative Advertising andBranding forma creatius que marquin la diferència, que trenquin motlles i que transmetin valors associats al consum responsable, la sostenibilitat o la solidaritat. Futurs professionals que siguin emprenedors o que actuïn en organitzacions com a directors creatius, directors d’estratègia, brandmanagers, etc.

En el IED Barcelona els estudiants aprenen a desenvolupar les seves capacitats mitjançant la metodologia del projecte, la d’aprendre fent. Desenvolupen projectes reals en cada assignatura: branding, copywriting, art direction, mitjà social, screenplay & storyboard, vídeo production, management, big data, andinteractive communication, entre altres. Un aprenentatge molt personalitzat, amb un màxim de 10 alumnes per classe i amb les tecnologies més avançades.

Objectius

El curs ofereix als estudiants una oportunitat per desenvolupar-se des d’una perspectiva creativa, pràctica i interdisciplinària, treballant amb professors que són alhora professionals en actiu, i empreses reals. Un entorn que fomenta una metodologia de comunicació clara i impulsa la realització d’un portfoli consistent per poder accedir al món de les indústries creatives.

El primer any del curs està centrat en l’adquisició dels conceptes bàsics del disseny corporatiu, la cultura i la metodologia de projecte. S’ensenya a atrevir-se, a crear i a comunicar.

En el segon any s’estudien les eines tecnològiques i projectuals necessàries per comunicar un missatge visual simple i eficaç a través del desenvolupament de la pròpia creativitat i uns processos metodològics interdisciplinaris. L’estudiant es centra en els coneixements informàtics d’Adobe Photoshop, Adobe illustrator, Adobe After Effect, Apple Final Cut, etc. i aplica la seva creativitat creant projectes corporatius i campanyes de publicitat.

El tercer any es basa en la creació i aplicació de tots els coneixements en projectes amb clients reals. Es dóna una gran importància al creative management mitjançant la gestió del projecte i a tota la capacitat d’implementació dels coneixements adquirits durant els anys anteriors. L’alumne aprèn i entén l’entorn professional i tota la seva complexitat, i té l’oportunitat de crear un bon portfoli per poder enfrontar-se al món laboral.

Metodología

La metodologia es basa en el learning by doing (aprendre fent) i promou la interdisciplinarietat entre les àrees de Design, Moda i Management for Creative Industries a través de workshops i projectes comuns. El pla d’estudis proporciona a l’estudiant objectius d’aprenentatge que augmenten de dificultat al llarg dels tres anys, culminant amb el projecte de final de carrera per a empreses reals.

Sortides Laborals

Desenvolupador de contingut, estratega de publicitat digital, gestor interactiu de marca, cap de marca, estratega en mitjans socials, director creatiu, desenvolupador conceptual per a jocs, web i suport audiovisual, copywriter, consultor de marca, etc.

Ex-alumnes IED VISUAL COMMUNICATION treballen a:

Vasava, Bassat Ogilvy, Shackleton Barcelona, H Magazine, Hangar Design Group, Metropolitan Magazine, Martin-Tissera-Lambert, Outline Studio, Zuluz.tv, Peragon, Common Sense, relajaelcoco, Hoet&Hoet, Umbria Jazz, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Look, Sarai Jacobs, Inoxcrom, Phranck, Little Buddha, etc.

Empreses

El curs potència la cultura del projecte amb empreses per solucionar la distància entre formació i món laboral. Els alumnes no només estudien la metodologia i les eines de les disciplines sinó que també aprenen a treballar i a relacionar-se amb briefings i clients reals.

Empreses amb les que s’ha col·laborat al master: PSP Sony, Sónar, Ajuntament de Barcelona, Screen Festival y Feria Loop, Festival Grec, La Mercè, Institut de Cultura de Barcelona, Fefè Visual Magazine, IMAGO La Diáspora, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata, Benetton, Brands & Roses, FINA BCN 2013, Ling, Ericsson Response, Benetton, etc.

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos Diploma IED es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). El Diploma IED adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). El Diploma IED és un títol privat propi.

Coordinador

RORY LAMBERT

Després de l’experiència adquirida com a Director Creatiu en diverses agències com ara SCPF, JWT i Pavlov per a clients com a BMW, Freixenet, Trident o Vodafone, va decidir d’obrir, juntament amb dos socis, MTL, una agència que ofereix solucions innovadores de màrqueting, estratègia de vendes i publicitat.

A més de les classes que imparteix en diversos cursos de l’IED Barcelona, és també Coordinador Extern del Curs de Advertising, per la qual cosa participa en l’elaboració i supervisió del programa didàctic, a més de fixar els continguts específics del curs, objectius i metodologia del projecte final.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • El IED ENTRE LAS MEJORES ESCUELAS DE MODA DEL MUNDO SEGÚN BOF
    Més info +
  • IED BARCELONA ENTRA EN EL RANKING DE NOT JUST A LABEL
    Més info +








Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

- Dades identificatives

- Dades acadèmiques i professionals

Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

Destinataris de les teves dades:

T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

Drets:

Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

Si necessites més informació pots consultar aquí

Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close