subir

Curs d'estiu en Social Media Management

Edició:

Idioma: Espanyol

Duració: 4 setmanes

Data d'inici: 2 de juliol de 2018

Horari: Del 2 al 26 de juliol de 16.40h a 21.40h i el 27, de 9.30h a 14.30h

Crèdits: 10*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

Actualment poca és la gent que no té un compte a Facebook, Twitter o Linkedin. No obstant això, poques persones saben com aprofitar les xarxes socials per treure el màxim partit a la seva empresa o a la seva estratègia de màrqueting personal. Cal tenir en compte que un dels temes imprescindibles per poder llançar un projecte avui dia és la correcta comunicació online. Per aquest motiu, l’objectiu del curs d’estiu en Social Media Management és oferir als seus estudiants les eines necessàries per posicionar-se d’una manera adequada al nou mercat. Ja no és suficient amb la pàgina web corporativa com a tal, sinó que la imatge de l’empresa es construeix a partir d’una interacció estudiada entre el lloc corporatiu i els perfils de les empreses en diferents xarxes socials.

Curs d'estiu en Social Media Management

Objectius

Els objectius del curs són oferir les eines necessàries perquè una persona amb un projecte creatiu pugui presentar-ho a l’univers digital d’una manera coherent i potent. Saber plantejar els continguts del missatge i trobar la millor estratègia per posicionar la marca pròpia a les diferents xarxes socials. Mesurar i monitorizar què s’està dient de l’empresa i del projecte a les xarxes socials.

Generar els mecanismes de participació necessaris per respondre adequadament a les possibles queixes d’usuaris i incentivar, amplificar i difondre l’opinió positiva d’aquells segments d’usuaris més fans de la nostra marca. Conèixer els fonaments bàsics d’Internet i la web social, els nous models de negoci en l’era digital. Aprendre a usar de forma professional totes les plataformes de social media: Linkedin, Facebook,  YouTube, Twitter,  Instagram, Pinterest, etc. I elaborar un social media plan del propi projecte empresarial i posicionar la marca a les xarxes socials utilitzant les últimes tendències 2.0.

Metodología

El curs es planteja des de dues vessants, una general i teòrica on es parlarà dels fonaments bàsics d’Internet i la web social, amb l’objectiu que els alumnes entenguin el poder de la web 2.0 en el branding, l’economia i la societat actual; i una altra molt més pràctica on s’ensenyarà el potencial de les xarxes socials (RRSS) com a eines de màrqueting i comunicació.

Es proposa com a exercici la realització d’un social media plan o la possibilitat de ser tutoritzat per realitzar de manera correcta la introducció de la pròpia marca a les xarxes socials.

 

Perfil de l'estudiant

Dirigit a professionals autònoms que vulguin adquirir les eines i estratègies necessàries per posicionar la seva pròpia marca i/o projecte a la xarxa. Recent llicenciats en màrqueting, comunicació o RR.PP., i qualsevol persona que desitgi endinsar-se en la professió i conèixer tots els secrets de la gestió de comunitats online d’una forma creativa i innovadora.

COORDINADOR

José Miguel Serra Huelin

Té més de 20 anys d’experiència en agències de publicitat nacionals (Agusti Partners, Plan Comunicación), internacionals (Tiempo BBDO, Grupo DDB), convencionals (Tandem DDB), minoristes (Pinnacle DDB), digitals (Orbital BBDO, Tribal DDB, Plan Comunicación) i de continguts (PAU Education).
Ha treballat sempre en les àrees de Direcció de Comptes (online i offline) i New Business, i per a clients com ara Obra Social Fundació “la Caixa”, Catalunya Ràdio, Findus, Media Markt, Siemens, Bosch, Expo Saragossa 2008, Daitsu, Home English, Lizipaina, Ausonia & Arbora i Campina. És llicenciat en Ciències de la Informació a la UAB, PDD (Programa de Desenvolupament Directiu) per IESE – Universitat de Navarra, Postgrau en Comunicació Digital per la Facultat Blanquerna, Tècnic en Community Management i Xarxes Socials per l’Institut d’Innovació Digital de les Professions (INESDI) i Associació Espanyola de Responsables de Comunitat Online (AERCO).
Actualment, treballa com a professional independent fent tasques de consultoria en WEB 2.0, i realitza formació interna d’empresa.

Crèdits

Altres Cursos Relacionats

    Noticies relacionades

    • Folch Studio visits IED
      On Tuesday 15th May, IED Barcelona will be welcoming Albert Folch,… Més info +













    YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











    Cursos

    Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    >