subir

Curs d'estiu en Social Media Management

Edició:

Idioma: Espanyol

Duració: 4 setmanes

Data d'inici: 1 de juliol de 2019

Horari: Del 2 al 26 de juliol de 16.40h a 21.40h i el 27, de 9.30h a 14.30h

Crèdits: 10*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

Actualment poca és la gent que no té un compte a Facebook, Twitter o Linkedin. No obstant això, poques persones saben com aprofitar les xarxes socials per treure el màxim partit a la seva empresa o a la seva estratègia de màrqueting personal. Cal tenir en compte que un dels temes imprescindibles per poder llançar un projecte avui dia és la correcta comunicació online. Per aquest motiu, l’objectiu del curs d’estiu en Social Media Management és oferir als seus estudiants les eines necessàries per posicionar-se d’una manera adequada al nou mercat. Ja no és suficient amb la pàgina web corporativa com a tal, sinó que la imatge de l’empresa es construeix a partir d’una interacció estudiada entre el lloc corporatiu i els perfils de les empreses en diferents xarxes socials.

Curs d'estiu en Social Media Management

Objectius

Els objectius del curs són oferir les eines necessàries perquè una persona amb un projecte creatiu pugui presentar-ho a l’univers digital d’una manera coherent i potent. Saber plantejar els continguts del missatge i trobar la millor estratègia per posicionar la marca pròpia a les diferents xarxes socials. Mesurar i monitorizar què s’està dient de l’empresa i del projecte a les xarxes socials.

Generar els mecanismes de participació necessaris per respondre adequadament a les possibles queixes d’usuaris i incentivar, amplificar i difondre l’opinió positiva d’aquells segments d’usuaris més fans de la nostra marca. Conèixer els fonaments bàsics d’Internet i la web social, els nous models de negoci en l’era digital. Aprendre a usar de forma professional totes les plataformes de social media: Linkedin, Facebook,  YouTube, Twitter,  Instagram, Pinterest, etc. I elaborar un social media plan del propi projecte empresarial i posicionar la marca a les xarxes socials utilitzant les últimes tendències 2.0.

Metodología

El curs es planteja des de dues vessants, una general i teòrica on es parlarà dels fonaments bàsics d’Internet i la web social, amb l’objectiu que els alumnes entenguin el poder de la web 2.0 en el branding, l’economia i la societat actual; i una altra molt més pràctica on s’ensenyarà el potencial de les xarxes socials (RRSS) com a eines de màrqueting i comunicació.

Es proposa com a exercici la realització d’un social media plan o la possibilitat de ser tutoritzat per realitzar de manera correcta la introducció de la pròpia marca a les xarxes socials.

 

Perfil de l'estudiant

Dirigit a professionals autònoms que vulguin adquirir les eines i estratègies necessàries per posicionar la seva pròpia marca i/o projecte a la xarxa. Recent llicenciats en màrqueting, comunicació o RR.PP., i qualsevol persona que desitgi endinsar-se en la professió i conèixer tots els secrets de la gestió de comunitats online d’una forma creativa i innovadora.

COORDINADOR

José Miguel Serra Huelin

Linkedin José Miguel Serra Huelin

Crèdits

Altres Cursos Relacionats

    Noticies relacionades

    • L'IED Barcelona col·labora amb Metges sense Fronteres per solucionar els problemes de mobilitat al Congo
      Un equip d’estudiants del Títol Superior en Disseny de Producte… Més info +
    • HERNÁN ORDOÑEZ Y JOSEP FERRANDO EN EL TRIMARCHI 2017
      El IED Barcelona vuelve a participar en la 17 edición… Més info +
    • Folch Studio visita l'IED
      El dimarts dia 15 de maig l’IED Barcelona rebrà a… Més info +













    Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi











    Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

    Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

    Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

    - Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

    - Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

    Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

    - Dades identificatives

    - Dades acadèmiques i professionals

    Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

    Destinataris de les teves dades:

    T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

    Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

    Drets:

    Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

    Si necessites més informació pots consultar aquí

    Cursos

    Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close