Curs d’estiu en Fashion Trends Investigation
EXPLORE IED BARCELONA
 

Projecte: NAVIA: La gent, la ciutat, el mar | Management

Projecte: NAVIA: La gent, la ciutat, el mar

Sol·licitar informació

Curs d’estiu en Fashion Trends Investigation

Edició: 14ª

Idioma: Anglès

Duració: 3 setmanes

Data d'inici: 4 de juliol de 2022

Horari: De dilluns a divendres, de 9.30h a 15.00h + quatre tardes, de 15.30h a 18.00h

Crèdits: 10*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 3.100€ (Taxa de matrícula 1.000€ + taxa de curs 2.100€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

Fashion Trends Investigation és un curs intensiu que guia als estudiants a través del fascinant camp de la recerca de tendències.

El programa ofereix enfocaments dinàmics i pràctics per a observar, recopilar i treballar amb els senyals de canvi que conformen les tendències futures a curt termini.

Els docents i professionals internacionals convidats, que compten amb àmplia experiència en el món de les tendències, el disseny i la recerca, presentaran als estudiants teories i metodologies durant la realització de tallers i excursions o a través de tutorials. A més, els participants del curs interactuaran amb dissenyadors, innovadors i pioners culturals de diversos perfils i especialitats durant les activitats en línia i offline.

Estudiantes del Curso de Verano en Marketing de la Moda
Curs d'estiu en Fashion Trends Investigation from Coolhunting to Fashion Forecasting

Objectius

– Proporcionar una comprensió holística de l’art i la ciència de la recerca de tendències.

– Acompanyar als estudiants en el seu viatge d’aprenentatge de les teories, mètodes i eines fonamentals de la recerca de tendències.

– Demostrar com aprendre sobre tendències ajuda a generar idees que informen, innoven i inspiren.

– Ajudar els estudiants a potenciar la seva curiositat, consciència cultural i intuïció.

– Promoure un enfocament més sostenible de la indústria i l’ús de les tendències en la moda.

Metodologia

El curs utilitza un procés en tres passos: 

Escaneig i recopilació. Els alumnes practiquen tècniques de recerca primària i secundària, observant els primers senyals de canvi.

Connectant i verificant. Els exercicis de recerca empírica condueixen als estudiants a connectar els punts de la informació que han recopilat.

Implementant i generant. Els estudiants formulen les seves conclusions finals i experimenten amb mètodes i mitjans per a presentar el seu treball.

Perfil de l'estudiant

Aquest curs dinàmic d’estiu està pensat per a ments curioses que vulguin explorar el món de la recerca i la predicció de tendències en l’espai físic, digital i figital.

La recerca de tendències d’aprenentatge és una habilitat valuosa. Si bé l’òptica  del curs es filtra a través de la moda, les eines pràctiques i els mètodes provats que s’imparteixen són altament aplicables per part dels professionals de qualsevol indústria.

Sortides Laborals

Depenent del perfil de cada estudiant, l’experiència prèvia i la visió per al futur, les possibles posicions professionals són:

-Llocs de recerca i estratègia en la indústria de pronòstic de futurs / tendències. 

– Suport a la recerca i disseny informat per a les indústries creatives.

– Llocs de recerca i estratègia en agències creatives especialitzades en branding, comunicació, storytelling, etc.

COORDINACIÓ

CHRISTINA BIFANO

Consultora, educadora i investigadora que explora formes dinàmiques d’utilitzar l’art i la ciència de la recerca de tendències com a eina d’aprenentatge. Durant els últims 14 anys, ha ajudat clients i estudiants a trobar oportunitats de valor mitjançant tècniques qualitatives de recerca primària i secundària.

Christina recopila i transmet coneixements i inspiració a través de recorreguts personalitzats, informes visuals i sessions de capacitació personalitzades.

Actualment és cap de recerca de la nova i dinàmica agència de consultoria Mat House. 

Christina té 25 anys d’experiència en disseny tèxtil / de superfícies, història de la moda i el tèxtil, arts de la fibra i fotografia.

També desenvolupa projectes de disseny i comunicació visual.

www.thematehouse.com
Perfil de Linkedin

CRÈDITS

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Curs d'Estiu en Marketing de la Moda
Més info +
Curs d'estiu en Assessoria d'Imatge i Personal Shopper
Més info +

Noticies relacionades

L’IED va tanca la 080 Barcelona Fashion
Més info +
JUNE IS DESIGN, JUNE IS IED
Més info +
Fashioners of the World 2018
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: jgarnica@prolaw.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat