subir

Curs d'Estiu en Experience Design for Retail

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 4 setmanes

Data d'inici: 2 de juliol de 2018

Horari: De dilluns a divendres de 9.30 a 14.30h

Crèdits: 10*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El Curs d’Estiu en Experience Design for Retail ofereix una visió àmplia i actual sobre l’execució de noves experiències dins i fora d’un espai comercial, vinculat a una estratègia cíclica i completa a 360º; així doncs, cada participant té l’oportunitat de conèixer noves eines i metodologies aplicables a qualsevol sector del mercat en qual la innovació i el desenvolupament d’estratègies son determinants per crear experiències memorables i enriquidores. Tots aquests coneixements permeten enriquir i fer créixer la visió de cada participant i la manera d’afrontar nous reptes amb una visió més estratègica.

Curs d'Estiu en Experience Design for Retail

Objectius

· Conèixer l’estructura bàsica per a realitzar la construcció d’una arquitectura de marca, basada en el desenvolupament d’una estratègia pensada i dissenyada per incorporar un diàleg coherent entre tots els escenaris. Uns escenaris en els què cal comunicar la filosofia i valors de la marca extrapolats a l’experiència dins i fora de l’espai comercial.

· Explorar i interpretar cada espai com el punt on l’essència intangible de cada marca pren la forma tangible en peces gràfiques on també s’humanitza gràcies als actors que intervenen a l’espai. Des d’aquesta perspectiva, entenem el disseny d’experiències i la manera amb la qual generem valor.

· Interpretar la manera en la què es crea una estratègia completa basada en el disseny d’experiències i la seva implicació amb els espais comercials.

Metodología

El curs sorgeix d’una incògnita: Com generar experiències memorables, coherents i viables?

Per tractar-ho, es treballaran tres eixos de desenvolupament per generar experiències de marca:

· Conèixer i crear l’arquitectura d’una marca, això implica dissenyar i desenvolupar l’univers de la marca que es convertirà en l’eix des del qual s’extrapolaran totes les evidències perifèriques implícites en un model de negoci.

· Entendre el rol de l’espai comercial i el seu disseny com un espai en el què convergeixen i es tradueixen l’univers de la marca i els seus valors en elements tangibles; en aquest eix és primordial pensar en l’experiència completa des de l’abans, el durant i el després, fet que senyalarà quines seran les tipologies d’evidències perifèriques que s’han de dissenyar i desenvolupar per a crear l’experiència de l’usuari en l’espai comercial segons l’estratègia marcada.

· La gestió del factor humà dins l’espai comercial i l’experiència inscrita en ell. Mitjançant metodologies com el Role Playing, es podrà evidenciar la tipologia del servei i la seva coherència amb tots els factors que prèviament s’han analitzat i avaluat.

Perfil de l'estudiant

El curs va dirigit a estudiants, professionals i emprenedors dels sectors d’arquitectura, el disseny d’interiors i de producte interessats en desenvolupar i entendre com generar espais comercials memorables gracies al desenvolupament d’experiències i la seva gestió correcte.

COORDINADOR

Marc Guitart – Branding i Design Management

Dissenyador industrial, dissenyador gràfic, de packaging i ecòleg. Viu i treballa a Barcelona. Combina el disseny integral i els serveis de consultoria amb la docència. Des de l’any 2002 ha impartit classes i ponències a diferents universitats a nivell nacional i internacional.

http://www.marcguitart.com/

http://www.brandcelona.com/es/

Altres Cursos Relacionats

  • Curs d'estiu en Disseny d'Interiors Comercials: Gastronomia i retail
    Més info +
  • Títol Superior en Disseny d'Interiors
    Més info +
  • CSP en Disseny d'Espais Interiors Contemporanis
    Més info +

Noticies relacionades













    Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi











    Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

    Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

    Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

    - Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

    - Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

    Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

    - Dades identificatives

    - Dades acadèmiques i professionals

    Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

    Destinataris de les teves dades:

    T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

    Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

    Drets:

    Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

    Si necessites més informació pots consultar aquí

    Cursos

    Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close

    >