subir

Curs d'estiu en Design Thinking for Business Transformation

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 1 setmana

Data d'inici: 2 de juliol de 2018

Horari: De dilluns a divendres, 9.30-13.30h y 15-19.00h

Crèdits: 5*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

Innovació. Resolució de problemes. Creativitat. Co-creació. Valor del client. Aquests conceptes tenen un enorme pes en l’estratègia empresarial d’avui dia. Són ingredients que fan sorgir noves oportunitats de creixement, optimitzar processos empresarials i crear forts vincles amb els clients. Són òbvies, encara que abstractes. Veiem aquestes paraules pertot arreu. Però a què fan referència en realitat? Són reals? Tenen un impacte real en les empreses o simplement són una sèrie de paraules de moda que s’utilitzen en els eslògans, anuncis i informes anuals de les empreses?

El design thinking és un conjunt de processos i estructures de treball centrat en les persones que ajuda a identificar, desenvolupar i oferir aquests conceptes de forma creativa i eficient. L’autèntica innovació proporciona resultats reals: per introduir noves experiències en productes i serveis per crear valor en una empresa, per entendre les expectatives canviants dels clients o per ampliar els mercats existents. Bàsicament, el desenvolupament d’importants solucions de disseny mitjançant un sistema de design thinking, creat en col·laboració amb les parts interessades, dóna lloc a la transformació d’una empresa.

Aquest curs està dissenyat per als professionals que el seu objectiu sigui definir, donar forma i aplicar millor estratègies innovadores en els seus respectius entorns i proporcionar un major valor a les seves empreses.

Objectius

– Comprendre millor als clients existents o futurs
– Entendre les necessitats i els problemes dels clients i els seus desitjos/emocionis
– Millorar el valor de l’empresa identificant i actuant davant noves oportunitats de forma eficient
– Com dirigir equips a través del procés creatiu
– Distingir entre la fase d’experimentació i d’implementació
– Crear models ràpidament per aclarir conceptes i obtenir opinions valuoses
– Validar i vendre la idea definitiva a les parts interessades

Metodología

Acció. Reflex. Aprenentatge.
Aquest curs intensiu s’ha dissenyat amb un sistema d’aprenentatge basat en l’experiència: tots els dies comencen amb un taller intensiu sobre el tema que s’estudiarà aquest dia, la qual cosa permet als alumnes comprendre millor els mètodes del design thinking relacionant aquests conceptes i eines claus amb aquesta experiència pràctica. L’estructura de tot el taller es fonamenta sobre el pilar similituds/diferencies.

Els resultats d’aprenentatge del programa són:
· Introducció del concepte d’acció / reflecteixo / aprenentatge a l’hora de fer front als reptes d’un projecte així com en els processos de treball.
· Entendre a través de l’experiència els conceptes, eines i metodologies del design thinking.
· Ser capaç d’aplicar aquests conceptes a diversos contextos
· Redefinir / emmarcar els problemes i les necessitats
· Identificar les oportunitats de disseny i de negoci a través d’un punt de vista integral
· Aplicar els conceptes del design thinking per crear un producte o servei viable
· Identificar, entendre i transmetre l’esbrinat a les parts interessades que corresponguin

Perfil de l'estudiant

Aquest curs professional d’estiu està dissenyat per a professionals que treballin en els departaments de Vendes, Innovació, R+D+i, Màrqueting, Comunicacions, Comercial, Disseny i Direcció que desitgin treballar a un nivell estratègic.

COORDINADOR

MERCÉ GRAELL
Els seus interessos i el seu treball de recerca, així com la seva trajectòria professional, inclouen la co-creació i les metodologies d’innovació en disseny centrat en l’usuari. Des de 2010, és design manager i lead designer a Designit, una signatura internacional de disseny estratègic. A nivell acadèmic, ha estat professora adjunta en l’Ohio State University i en el Sinclair Community College, on forma part del comitè assessor de disseny. Actualment, coordina i imparteix classes en el Màster en Design Management i és membre de la facultat de Human-centered Innovation Institute, h2i. 

Crèdits

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • Folch Studio visits IED
    On Tuesday 15th May, IED Barcelona will be welcoming Albert Folch,… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>