CSP en Moda i Visual Merchandising
EXPLORE IED BARCELONA
 

Projecte: NAVIA: La gent, la ciutat, el mar | Management

Projecte: NAVIA: La gent, la ciutat, el mar

Sol·licitar informació

CSP en Moda i Visual Merchandising

Edició: 16ª

Idioma: Espanyol

Duració: 3 mesos

Data d'inici: 18 de gener de 2021

Horari: Dilluns i dimecres, de 18.30h a 21.30h

Crèdits: 15*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 3.250€ (Taxa de matrícula 1.000€ + taxa de curs 2.250€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El CSP (Continuing Study Program) en Moda i Visual Merchandising forma a professionals que adaptin les noves tendències en hàbits de consum o tecnologies a l’espai comercial.

El Visual Merchandising ha d’estimular la compra del producte o servei, però, sobretot, generar el desig de tornar del client gràcies a accions de comunicació persuasives.

El curs incideix en la realització d’exercicis reals per a comprendre els requisits de la professió: muntatge de maniquins i aparadors, fashion placement, estilisme, selecció de materials, localització de distribuïdors de material, il·luminació, noves tendències, coneixements de la història de la moda i del producte moda.

Proyecto del CSP en Moda y Visual Merchandising de unos vestidos de novia

Objectius

El curs vol dotar als alumnes de coneixements i habilitats per a poder projectar un “punt de venda” mitjançant l’anàlisi del producte, formes de presentació, estudi del muntatge i l’exposició de la mercaderia. També tracta els principis fonamentals de les estratègies del màrqueting i la seva aplicació, les pautes del “fashion màrqueting” i la figura del product manager.

Al costat de tot l’anterior, el present curs pretén oferir a l’alumnat la possibilitat de rebre la formació necessària per a poder iniciar el seu propi projecte empresarial dins del sector de la moda. Amb això, el seu objectiu és afavorir la figura del professional que, procedent del món del disseny, desitgi aventurar-se en el projecte de gestió d’un punt de venda.

Igualment, els professionals procedents del món del màrqueting, obtindran la formació que complementi el seu perfil per a encaminar-se cap a l’objectiu anteriorment descrit.

L’adreçament cap a la potenciació de la figura de l’emprenedor (dissenyador/gestor) vindrà en tot moment filtrada per les exigències contemporànies en termes de sostenibilitat, no sols ambiental sinó econòmica i social. En aquest punt, es tractarà un tema d’actualitat com és el fet de posar de manifest les connexions necessàries entre el món de la moda i l’ètica pròpiament dita.

Metodologia

El programa del postgrau consta de dues parts: una conceptual, amb les intervencions dels diversos professionals que prenen part en el procés d’elaboració d’un visual merchandising (interiorisme, retail, escaparatisme, producte de moda i branding), i una altra part pràctica en la qual es desenvolupa un cas d’estudi on els alumnes apliquen els coneixements que van adquirint.

Al llarg del programa es realitzen visites fora de l’escola com a complement a determinades matèries.

Perfil de l'estudiant

El curs està dirigit a diferents perfils complementaris:

– Interessats que tinguin estudis de moda i màrqueting o experiència laboral en el camp de la moda, en botigues o afins.

– Professionals formats dins de l’àmbit del disseny industrial, l’arquitectura o l’interiorisme que desitgin adreçar la seva activitat professional al món del visual merchandising i el retail en moda.

– Emprenedors que estiguin pensant en iniciar el seu propi negoci de moda, i necessitin la formació necessària per arrencar la seva aventura empresarial sobre una bona base teòrica-pràctica.

Sortides Laborals

El curs està especialment orientat a aquelles persones que, a més del seu interès pel món de la moda i el visual merchandising, tinguin la voluntat d’iniciar un projecte empresarial individual o col·lectiu dins del sector de la moda.

D’aquesta manera, les sortides professionals per a l’alumnat van des de formar part activa dins d’un equip de gestió de visual merchandising a la coordinació d’un espai de venda propi.

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

CSP en Comunicació de Moda
Més info +
BA (Hons) Fashion Design
Més info +
CSP en Decoració i Estilisme d'Interiors
Més info +

Noticies relacionades

L’IED va tanca la 080 Barcelona Fashion
Més info +
JUNE IS DESIGN, JUNE IS IED
Més info +
Fashioners of the World 2018
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable del Tractament: Istituto Europeo Di Design S.L

Delegat de Protecció de Dades: ainhoajuarez@fundacionprotecciondedatos.es

Finalidad: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

- Rebre informació de cursos

- Rebre ofertes, promocions i esdeveniments exclusius per a mi

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació): Consentiment exprés.

Destinataris: No es cediran dades a tercers. En cas de que es realitzi, previament es sol·licitarà el seu consentiment exprés.

Dretss: Vostè té el dret a accedir, rectificar, cancel·lar i oposar-se a aquells tractaments de les seves dades que no desitgi. Pot trobar la manera de procedir a la nostra política de privacitat.

Informació adicional: Política de Privacitat

IED Forward
+