CSP en Màrqueting Digital
EXPLORE IED BARCELONA
 

Col·lecció: Serial Seeds | Fashion

Col·lecció: Serial Seeds

Sol·licitar informació

CSP en Màrqueting Digital

Edició:

Idioma: Espanyol

Duració: 3 mesos

Data d'inici: 18 de gener de 2021

Horari: Dimarts i dijous, de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 15*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu: 3.550€ (Taxa de matrícula 1.000€ + taxa de curs 2.550€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El curs de Màrqueting Digital: Estratègies, canals i eines es desenvolupa al voltant de crear valor per a audiències digitals, fidelitzar-les i influir en el seu camí cap a la compra. Inclou tots els punts de coneixement relacionats amb el comportament i interacció amb els usuaris; passant pels elements publicitaris en els mitjans digitals, el disseny web o les newsletters fins a arribar a la visualització de dades per a mesurar el rendiment del projecte.

Aquest programa respon a l’evolució que la disciplina ha experimentat en l’àmbit de la gestió de negocis durant l’última dècada, generant nous llocs de treball.

Impartit des de la perspectiva del disseny, el curs cobreix la teoria bàsica de Màrqueting Estratègic i l’aprofundiment en Màrqueting Digital en termes de campanyes i la seva implementació. La metodologia engloba sessions magistrals de teoria, anàlisi de casos reals i projectes reals executant campanyes.

Objectius

El curs té com a objectiu adquirir un coneixement general de les principals eines de màrqueting online: funcionament, gestió i optimització per a gestionar un projecte web com un conjunt.

Els estudiants obtenen un nou punt de vista sobre la importància del disseny, no sols centrat en l’usuari final, sinó també en l’àmbit intern, a l’hora de treballar en un equip.

Aquest enfocament possibilita comprendre la importància de cadascuna de les àrees i departaments que treballen en el projecte web per a poder tenir una visió completa de les implicacions i necessitats del seu treball.

Metodologia

El curs es desenvolupa en tres mòduls:

Mòdul 1: Introducció i Màrqueting Estratègic

Mòdul 2: Una aproximació al Màrqueting Digital des del disseny

Mòdul 3: Data & Màrqueting

Combina sessions magistrals, anàlisis i debats de casos reals, “industry reports” i articles professionals. Al mateix temps, l’estudiant té l’oportunitat de desenvolupar projectes amb clients reals en aplicació dels coneixements i eines que acompanyen al procés dins del mòdul corresponent.

Perfil de l'estudiant

Dirigit a aquelles persones que volen especialitzar-se o completar la seva formació a l’entorn del Màrqueting Digital i desitgin aprofundir en la importància del disseny com a element clau per a la diferenciació i personalització de la seva marca. Professionals amb experiència en màrqueting i en comunicació, o bé dins de l’entorn online o del desenvolupament web.

Sortides Laborals

En acabar el curs i en funció del perfil i l’experiència prèvia dels estudiants, les possibles sortides professionals són, per exemple:

Growth Màrqueting Director, Influencer Màrqueting, Especialista en Inbound Màrqueting, Social Media Manager, Especialista en SEM i SEO, CRM Sales Office Manager, Customer Intelligence Analyst, Social Ads Manager, Ecommerce Manager, Emprenedor digital, Email Màrqueting Manager…

COORDINACIÓ

Linda Marie Reichard

Linda té vint anys d’experiència en Advertising in Account Services i Strategic Planning per a Ogilvy, FCB i BBDO. Això inclou experiència professional a Espanya, França, els EUA i Mèxic manejant grans marques globals (Unilever, Coca Cola, Kimberly Clark, PepsiCo, Reckit), pimes locals i agències governamentals (Generalitat de Catalunya).

Té també experiència en consultoria de comunicació de manera independent per als sectors industrials d’immobiliària, entreteniment i salut. BA en Econòmiques per la Universitat de Maryland, College Park i Master en International Management de la Thunderbird School of Global Management, Phoenix AZ.

Actualment és docent col·laboradora de ESADE, Universitat Abat Oliba CEU, CIEE (Council on International Educational Exchange), ETSEIB (UPC) i UPF.

Nando Llorella

Fundador de l’agència de màrqueting online llorella&co, és especialista a optimitzar la presència online de pimes i grans empreses, així com en l’assessoria i gestió de projectes de màrqueting online (posicionament web, publicitat en cercadors, xarxes socials…) per a optimitzar el retorn de la inversió que es realitza en aquest canal.

Posseeix, també, més de quinze anys d’experiència col·laborant en projectes d’internacionalització per a empreses en sectors tan variats com turisme, retail, oci, assegurances o sector financer.

llorella.com

Joele Lucherini

Nadiu digital “ante litteram”, treballa entre Itàlia i Espanya, però, sobretot, en Internet com a consultor estratègic de comunicació online per a empreses, marques i agències.
Ha col·laborat durant molts anys amb el major organitzador d’exposicions d’Itàlia, encarregant-se de la comunicació d’esdeveniments com a “Motor Xou”, una de les cites amb l’automoció més importants d’Europa. En 2007 va crear per a ells el primer social network dedicat exclusivament al car tuning, amb un impacte massiu en l’escena italiana.

Professor en l’ IED de Torí, on és encarregat del curs de Digital Strategy, fa classes i xerrades en tema d’Innovació Digital, Influencer Màrqueting i Planning de Continguts per a Mitjans socials

joele.it

Altres Cursos Relacionats

Master en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca
Més info +

Noticies relacionades

Dissenyant al CERN el futur de la humanitat
Més info +
Reflexions sobre el disseny i la dona a TEDxBarcelona Women
Més info +
Docents de l’IED guanyen Red Dot Awards i premis ADI FAD 2018
Més info +







Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

- Dades identificatives

- Dades acadèmiques i professionals

Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

Destinataris de les teves dades:

T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

Drets:

Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

Si necessites més informació pots consultar aquí

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close