CSP en Brand Storytelling
Edició: 1ª
Idioma: Espanyol
Duració: 3 mesos
Data d'inici: 27 d'abril 2020
Horari: Dimarts, dijous i divendres alterns de 18.30h a 22.40h
Crèdits: 15
Preu: 3.550€ (Taxa de matrícula 1.000€ + taxa de curs 2.550€).
Informa't de les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció
El CSP (Continuing Study Program) en Brand Storytelling forma a un comunicador capaç de generar narratives diferents i complementàries, des d’una perspectiva estratègica i creativa, per a potenciar la connexió de les marques amb els seus targets.
En un context competitiu i marcat per l’impacte digital i tecnològic, les marques han de saber arribar al seu públic a través de missatges i històries potents i rellevants, que generin empatia.
El curs aborda la planificació, creació i desenvolupament d’estratègies de marca i creativitat en un entorn de comunicació amb infinites possibilitats. Així mateix, ensenya a analitzar les característiques del receptor i detectar els mitjans on llançar el missatge.
Objectius
– Ensenyar als alumnes que cada marca té una història a explicar, ja sigui una història puntual o una història més eterna de la marca.
– Aquest curs de Brand storytelling planteja com planificar, crear i desenvolupar estratègies de marca basades en el storytelling transmèdia. Aquestes connecten amb la seva target a través de narratives rellevants i potents, amb un èmfasi en el món digital i les noves possibilitats tecnològiques.
– Dotar als alumnes de les eines específiques perquè puguin analitzar les marques, el seu entorn i competència.
– Crear estratègies de comunicació diferencials i generar propostes creatives multicanals en línia amb l’estratègia plantejada.
Metodologia
Acompanyats de professors i professionals especialitzats en cada àrea i mitjançant un brief d’un client real, els alumnes començaran analitzant la marca i el seu context fins al plantejament de l’estratègia i les accions creatives resultants. Per tant, l’equip de professors / professionals inclou experts en planificació estratègica, en mitjans, en noves tecnologies i en creativitat.
Perfil de l'estudiant
– Dissenyadors gràfics i d’altres disciplines, com multimèdia, comunicació visual i audiovisual, web, producte o management, que entenguin la complexitat de la informació dissenyada.
– Llicenciats en Ciències de la Comunicació, periodistes i altres interessats en un aspecte naturalment multidisciplinari com el disseny de la informació i la visualització de dades.
– Professionals de la comunicació que volen aprendre com manejar marques i campanyes en un món multi-canal i molt digital. Això inclou perfils des creatius publicitaris en actiu o acabats de graduar que volen aprendre ser més estratègic en afrontar briefs creatius, fins a qualsevol professional vinculat amb departaments de comunicació de l’empresa. També inclou professionals freelance, emprenedors i startups, tots interessats a crear marques sòlides i molt diferenciades al Mercat.
Sortides Laborals
En acabar el curs i en funció del perfil i l’experiència prèvia dels estudiants, les possibles sortides professionals són, per exemple:
-Diseñadores gràfics especialitzats en storytelling
-Periodistes que poden aportar experiència gràcies al treball realitzat en el curs amb grups multidisciplinaris creatius
-Professionals de la comunicació amb experiència en campanyes multi canal.
COORDINADOR
RORY LAMBERT
Creative Director en MTL & Visual Communication Development Director at IED www.linkedin.com/in/rory-lambert-3420b49
Altres Cursos Relacionats
Master en Brand Design and Management for food, wine and tourism
Més info +Master en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca
Més info +Master en Interaction Design
Més info +Postgrau en Trends Research
Més info +Postgrau en Design for Innovation Strategy
Més info +Curs d'estiu en Design Thinking for Business Transformation
Més info +
Noticies relacionades
IED Barcelona, ESADE and UPC presents their Challange Based Innovation 2016 projects in CERN
Més info +SMASHINGCONF 2017 AT IED BARCELONA
Més info +Business Design student's study the viability of a maritime transport service for the Port of Barcelona
Més info +
- Sollicitar informació informació
- SOL.LICITAR ENTREVISTA ENTREVISTA
- SOL.LICITAR INSCRIPCIÓ INSCRIPCIÓ
Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959
Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:
Aquesta és la finalitat bàsica del formulari
- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals
- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial
Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):
- Dades identificatives
- Dades acadèmiques i professionals
Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.
Destinataris de les teves dades:
T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.
Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.
Drets:
Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".
Si necessites més informació pots consultar aquí