subir

BA (Hons) in Business Design

Edició: BA Hons - En procés de validació

Idioma: Anglès

Duració: 3 anys

Data d'inici: Octubre-juny

Horari: Dilluns a divendres, a temps complet

Crèdits: 360 UK Crèdits

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Preu:A partir de 15.200 euros anuals.
Consulta les facilitats de pagament i condicions especials.

Introducció

El BA (Hons) in Business Design* forma a l’estudiant en les àrees de gestió, disseny i tecnologia per a impulsar la innovació en l’empresa del segle XXI.

El mercat laboral demanda cada vegada amb més força un nou perfil professional que participi en equips multidisciplinaris encarregats de detectar oportunitats d’innovació, generar idees creatives i desenvolupar i implementar noves estratègies, nous productes o nous servicis. L’ impacte de les noves tecnologies i els nous comportaments de l’usuari dibuixen escenaris inèdits. Les regles han canviat i moltes empreses que van tenir èxit no sobreviuran si no aconsegueixen adaptar-se a aquest nou entorn.

El BA (Hons) in Business Design* és un curs per a persones amb l’ambició de contribuir a millorar el món mitjançant solucions que siguin útils per als usuaris, factibles tecnològicament i viables per a l’empresa. Al llarg de 3 anys, el programa ofereix un conjunt d’eines de disseny i  metodologies aplicades a l’empresa per a resoldre reptes i crear solucions de valor.

 

* Subjecte a validació

El curs està subjecte a la validació d’ UoW i els detalls en procés de finalització. La majoria dels cursos amb aquest estatus són aprovats; tanmateix, això no estarà garantit fins a juliol de 2019. Si el curs no es valida, la Universitat informarà els sol·licitants i es brindarà assistència a aquells als qui se’ls hagi ofert un lloc per a trobar una alternativa adequada.

Objectius

El BA (Hons) in Business Design és  únic i altament innovador. Uneix disseny, business i tecnologia per formar als professionals creatius del futur. 

El primer any se centra en els fonaments del disseny, el business i la tecnologia. Els estudiants exploren el disseny a nivell gràfic, de producte i com a element clau en la comunicació. A més, s’acosten al concepte de disseny “centrat en l’usuari” aprenent a detectar i a definir les necessitats de les persones destinatàries del procés de disseny i experimentant un primer acostament al prototipat, a partir de materials, formes i volums. Respecte al business, se centren en com trobar solucions innovadores a reptes complexos, analitzant aspectes socials i legals vinculats a aquests així com les tendències globals que els influencien. També aprenen l’evolució de les noves tecnologies, donant els primers passos en temes de programació enfocada a l’experiència d’usuari. 

El segon any aprofundeix en la fase de recerca i prototipat de producte i en familiaritzar als estudiants amb els conceptes d’experiència d’usuari i de disseny de serveis amb la finalitat d’adquirir una visió completa del procés de disseny com a instrument central de gestió en empreses de qualsevol àmbit. D’altra banda, els estudiants se centren en el procés de generació i definició d’idees alhora que aprofundeixen en els aspectes rellevants per a la gestió de la part de business: legals, financers, de branding i de comunicació, posant l’accent al món digital. Alhora que descobreixen la influència de les tendències globals com a instrument per anticipar-se i gestionar el canvi sota l’aspecte tecnològic, s’acosten encara més a instruments claus per a la interactivitat i la funcionalitat dels seus prototips, experimentant tant amb sensors com amb el disseny d’aplicacions. Un primer acostament a frameworks com Lean-Startup i a les tècniques agiles de management completen la visió de gestió de projectes d’innovació. 

Al llarg del tercer any, els estudiants es dediquen a l’exploració del disseny a un nivell més intangible, de definició d’estratègies, de prototipat de serveis, d’anàlisis de disseny i, en la part de business i tecnologia, centrant-se en la definició i implementació de processos d’innovació. Finalment, han d’aplicar tots els coneixements adquirits al llarg dels tres anys del curs en el desenvolupament del seu projecte final, en el qual es demana investigar, definir i presentar propostes i solucions d’un repte real d’empresa. Amb la finalitat de que estiguin preparats per sortir al món laboral, els estudiants toquen també temes de personal branding, per així aprendre com desenvolupar la seva pròpia marca personal.

Al final dels tres anys els alumnes estan capacitats per treballar en equips multidisciplinaris, tant de disseny com d’altres àmbits, en els quals podran aportar una mirada completa pel que fa a la gestió del procés, la implementació i la valoració de la viabilitat del mateix. El perfil que pretén formar el curs, troba idealment el seu lloc en consultories de disseny estratègic, disseny de servei, disseny de producte digital i no digital així com en startups o tot tipus d’empresa que estigui implementant estratègies i processos d’innovació.

Metodologia

El BA (Hons) in Business Design ofereix als estudiants l’oportunitat de desenvolupar-se mitjançant una metodologia d’aprenentatge molt pràctica i creativa. El pensament de disseny o design thinking no solament s’imparteix com a assignatura, sinó que està present en tot el procés d’aprenentatge dels estudiants alternant fases de treball “divergent”, en les quals han d’aprendre a analitzar el context en el qual es mouen, detectar oportunitats i generar idees, a fases de treball “convergent”, en les quals han de trobar i proposar solucions, validar-les i implementar-les. Així mateix, l’aprenentatge hands-on és parteix integrant de l’experiència dels estudiants als qui se’ls demana una participació activa en les activitats didàctiques, alternant constantment inputs teòrics amb exercicis pràctics. Tot això es desenvolupa en un ambient interdisciplinari i internacional on es fomenta una alternança entre el treball i la reflexió individual amb el treball col•laboratiu d’equip. Tots els docents del curs són professionals en actiu que treballen en reptes reals de la indústria.

Es fonamenta en el learning-by-doing, capacitant a l’alumne en diferents habilitats, entre les quals destaquen el pensament crític i estratègic, la identificació d’oportunitats i insights, la creativitat basada en el procés de disseny, la conceptualització, el prototipat físic d’idees i conceptes, la gestió de projectes, la negociació, la capacitat de moure’s amb agilitat en un entorn canviant així com de col•laboració i comunicació, entre unes altres.

Sortides Laborals

Una vegada acabat el curs l’alumne és capaç de dissenyar i gestionar estratègies en els diferents àmbits d’una empresa per crear valor agregat a un negoci i incrementar els seus beneficis. Està preparat per assumir aquestes funcions dins d’una empresa directament o des d’una consultoria o estudi de disseny estratègic.

La seva formació li permet treballar en departaments d’innovació per gestionar la incertesa del futur i incorporar estratègies d’innovació. Desenvolupa també una mentalitat emprenedora que li permet dissenyar negocis o startups de nova creació.

Té les habilitats necessàries per treballar a nivell internacional en disseny de servei, disseny estratègic, innovació, emprenedoria així com en el camp de la comunicació, tant en empreses com en consultories, agències o estudis.

Ex alumnes IED MANAGEMENT treballen a:

Diesel Iberia, Mango, H Magazine, Surgery, Bread&Butter, Carion Wester, Harrods, Inditex, Net-a-porter, Reebok, XXL, Equipo Singular, Levi’s Strauss Iberia, Stopstealingmylook.com, Hebe Media London, Modelmanagement.com, Carin Wester Stockholm, Superga Turin, Surgery PR London, Springstudios.com London, McGregor Fashion Group Amsterdam, Desigual Barcelona, etc.

Empreses

El curs potència la cultura del projecte amb empreses per solucionar la distància entre formació i món laboral. Els alumnes no només estudien la metodologia i les eines de les disciplines sinó que també aprenen a treballar i a relacionar-se amb briefings i clients reals.

Empreses amb les que l’àrea ha col·laborat: Levi’s Strauss Iberia, Reebok, Ailanto, MODAFAD, Desigual, The Brandery, Maians, Jose Castro, Friday’s Project, lkxa “La Caixa”, Habaluc, Yerse, Mariona Gen, Privalia, among others.

COORDINADOR

ENRIC BAYÓ

Llicenciat en Enginyeria Industrial per la UPC i Master en Business Administration per ESADE. La seva carrera professional s’ha enfocat a ajudar a les empreses a ser més innovadores, tant en el sector públic com en el privat. Actualment, és Head of Innovation Management at ACCIÓ (l’Agència Catalana per la Competitivitat de l’Empresa).

La seva principal responsabilitat és ajudar a les empreses a incorporar la innovació en el seu dia a dia, fent que el procés de convertir les oportunitats en valor parteix de l’ADN de les empreses catalanes. Les seves àrees d’especialitat són: Estratègia, Innovation Management, Supply Chain Management, Information Technologies i Project Management.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades








Vull rebre informació de beques, cursos, promocions i esdeveniments exclusius per a mi


















Responsable: Istituto Europeo Di Design, S.L B-80813959

Finalitat: La informació recopilada al lloc web únicament serà utilitzada per a les següents finalitats:

Aquesta és la finalitat bàsica del formulari

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes les condicions legals

- Aquesta és la finalitat que apareix quan marques que acceptes rebre informació comercial

Tipus d'informació que recopilem (Legitimació):

- Dades identificatives

- Dades acadèmiques i professionals

Aquesta informació és necessària per a realitzar les finalitats que es descriuen en l'anterior apartat, en cas contrari no podrem informar-lo, ni tramitar la seva matrícula o expedient acadèmic.

Destinataris de les teves dades:

T'informem que a la teva informació accedeixen certes entitats d'acord amb regulacions de llei que ens obliguen a comunicar les teves dades personals.

Així mateix, previ el teu consentiment exprés cediríem les teves dades a entitats integrants del grup a què pertany Istituto Europeu di Design, SL, ia aquelles que puguin ser del teu interès un cop establerta la relació comercial amb tu, i es pot consultar cessionaris a la seu de Istituto Europeu di Design, SL, amb l'única finalitat d'informar-te de les nostres ofertes i serveis.

Drets:

Si ho desitja tens dret a accedir, rectificar, cancel·lar ja oposar a aquells tractaments que no vulguis, per això hauràs d'enviar un escrit a l'adreça dalt indicada oa l'adreça de correu electrònic: baja@madrid.ied.es, adjuntant una fotocòpia del seu DNI o NIE i indicant en l'assumpte "Protecció de Dades".

Si necessites més informació pots consultar aquí

Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close