Projecte: The Viceversa Project
Sol·licitar informació

subir

Projecte: The Viceversa Project

La proposta de l’alumna consisteix en el disseny d’un storytelling participatiu que convida a professionals del màrqueting a formar part d’un experiment social.

Vice es caracteritza per tenir un estil informal, jove i atrevit, unes qualitats que sovint poden espantar a alguns professionals del màrqueting més convencionals. Mitjançant una proposta que suposa una experiència vital, “The Viceversa Project” vol mostrar la seva manera particular de treballar i la creativitat de Vice.

L’estratègia utilitza una aplicació mòbil en què els usuaris han de crear un perfil. A través d’aquest, l’aplicació els presenta el seu “viceversa”, un àlter-ego de si mateixos que els proposa situacions extravagants amb imatges, converses i vídeos. Durant un dia, l’usuari coneix situacions diferents que amplien els seus límits creatius i coneix els serveis de Vice com a agència de publicitat.

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close