Projecte: The Viceversa Project
EXPLORE IED BARCELONA
 

Colección: DINO | Fashion

Colección: DINO

Projecte: The Viceversa Project

Alumno/a: Johanna Halldorsdottir

La proposta de l’alumna consisteix en el disseny d’un storytelling participatiu que convida a professionals del màrqueting a formar part d’un experiment social.

Vice es caracteritza per tenir un estil informal, jove i atrevit, unes qualitats que sovint poden espantar a alguns professionals del màrqueting més convencionals. Mitjançant una proposta que suposa una experiència vital, “The Viceversa Project” vol mostrar la seva manera particular de treballar i la creativitat de Vice.

L’estratègia utilitza una aplicació mòbil en què els usuaris han de crear un perfil. A través d’aquest, l’aplicació els presenta el seu “viceversa”, un àlter-ego de si mateixos que els proposa situacions extravagants amb imatges, converses i vídeos. Durant un dia, l’usuari coneix situacions diferents que amplien els seus límits creatius i coneix els serveis de Vice com a agència de publicitat.