subir

Projecte: The Red Line

Alumno/a: Ari Motomiya

“The Red Line” és un projecte que planteja una nova estratègia visual per a Lékué. Ari Motomiya utilitza com a fonament conceptual una idea molt clara: la por a aventurar-se al desconegut i a descobrir coses noves, així com la pèrdua de l’instint artístic amb la maduresa. En definitiva, sobrepassar els límits creatius. 

Sota el lema “explorar el món gastronòmic més enllà del gust”, l’alumne destaca la creativitat culinària mitjançant la identitat visual. Per això, crea uns pòsters en els quals la distribució dels productes Lékué configuren formes i figures innovadores per a decorar la Flagship Store. D’aquesta manera, la visita a la botiga es converteix en una experiència molt estimulant per l’usuari.

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close