Projecte: La meva experiència Lékué + El gran aparador
EXPLORE IED BARCELONA
 

PROJECTE: FRESH FACES UNIQUE EDITION | Management

PROJECTE: FRESH FACES UNIQUE EDITION

Projecte: La meva experiència Lékué + El gran aparador

Alumno/a: Gabriela Randazzo Beatriz Melo

Beatriz Melo i Gabriela Randazzo són les responsables de “Mi experiencia Lékué + El gran escaparate”,  una estratègia digital i física per a l’empresa Lékué, firma d’utensilis de cuina fabricats amb silicona. L’estratègia està basada en branded content i consisteix en crear una pop-up store a un espai cèntric de la ciutat en què els visitants puguin gaudir d’una experiència única amb els productes de la marca.

Durant una setmana s’organitzaran activitats a la botiga efímera perquè l’usuari conegui la funcionalitat dels productes, realitzi tallers, assisteixi a conferències, tasting i happy hours o participi a concursos.

El projecte vol ser una oportunitat per augmentar les ventes on-line, donar a conèixer la funcionalitat dels productes i aconseguir més notorietat de marca.