subir

L’IED Barcelona dissenya la campanya pel Dia Mundial de les Persones Refugiades

Alumnes de l’IED Barcelona Escola Superior de Disseny han ideat una campanya de comunicació visual pel Dia Mundial de les Persones Refugiades, que tindrà lloc el dimarts dia 20 de juny a Barcelona. L’Ajuntament, juntament amb Entitats per a l’asil i la Generalitat de Catalunya, va presentar a principis d’any un briefing als estudiants de l’Àrea de Comunicació Visual de l’IED Barcelona per què desenvolupessin una campanya per donar a conèixer la situació de milions de persones refugiades

La proposta “Stories make the heart bigger” de Gudmundur Hilmar Tommasson i Artem Nikolaev, que forma part del projecte de final de carrera dels estudiants del Diploma in Creative Advertising and Branding i del Títol Superior en Disseny Gràfic, ha estat l’escollida com a identitat visual de l’esdeveniment promogut per Ciutat Refugi, la iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona per acollir i assistir a les persones refugiades.

La seva campanya se centra en la força d’explicar històries. “L’últim cop que vaig llegir un llibre, em van detenir” són les paraules d’Aaron, una persona refugiada. Els autors utilitzen aquesta cita i la col·loquen visualment impresa en la portada d’un llibre. Mitjançant aquesta tècnica, es busca l’apropament i la connexió que provoca l’storytelling en el dia a dia dels ciutadans.

L’objectiu de la campanya consisteix en generar consciència i complicitat entre la població de Barcelona, així com augmentar el tràfic a la web de Ciutat Refugi. “Stories make the heart bigger” es podrà veure als carrers de la Ciutat Comptal el dia 20 de juny vinent.

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>