subir

L'IED BARCELONA ACONSEGUEIX QUATRE PREMIS ADG LAUS

Quatre alumnes de l’IED Barcelona Escola Superior de Disseny han estat guardonats en la 46º edició del Premis ADG Laus al reconeixements de l’excel·lència al disseny gràfic i la comunicació visual. Els projectes de Santiago RestrepoKateryna LazarevaSara Ozvaldic i de l’equip format per Adra KandilAnn Hudayarova i Isabella Roodhan han sigut els guanyadors d’un premi d’or, un de bronze i dues plates respectivament.

“Aquest reconeixement és un orgull per a l’equip de l’IED Visual Communication, que forma a professionals capaços de desenvolupar els aspectes estratègics, creatius i artístics de la comunicació gràfica i audiovisual amb projectes reals en col·laboració amb importants i reconegudes empreses. El nostre objectiu és proposar reptes als alumnes que els obliguin a desenvolupar propostes innovadores i creatives amb un important component social” explica Rory Lambert, director de desenvolupament de l’àrea de Visual Communication.

En la categoria d’Estudiant Treball Lliure en Disseny Gràfic, l’estudiant de segon curs del Títol Superior en Disseny Gràfic, Santiago Restrepo, ha aconseguit un Premi ADI Laus d’or pel seu projecte Bonet, un treball compost per sis pòsters que commemoren les obres del arquitecte Antonio Bonet a Barcelona.

En la mateixa categoria, l’equip format per Adra Kandil, estudiant del diploma IED in Creative Advertising and Branding, i les alumnes del Títol Superior en Disseny Gràfic Ann Hudayarova i Isabella Rood, ha aconseguit un premi de plata per la seva proposta sobre la mutilació genital femenina. Sara Ozvaldic, alumna de quart curs del Títol Superior en Disseny Gràfic, també s’ha fet amb un Premi ADG Laus de plata en aquesta categoria pel seu projecte What the Durk?!, una proposta d’identitat visual per a un partit polític fictici.

L’exalumna del Títol Superior en Disseny Gràfic Kateryna Lazareva ha estat guardonada amb un premi de bronze pel seu projecte Síntesi, en la categoria Estudiant Projecte Final de Carrera en Disseny Gràfic. La seva proposta planteja el branding, el packaging, el web i la comunicació gràfica d’aquesta possible firma de cosmètics naturals que s’inspira en els cànons de bellesa de l’antiga Grècia.

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>