subir

CICLE “DISSENY VISUAL AVUI: COM ES DISSENYA? PER A QUÈ? A L’IED BARCELONA

Durant els mesos d’abril, maig i juny, dins del marc del Màster en Disseny Gràfic i Media Branding, l’IED Barcelona Escola Superior de Disseny organitza “Disseny visual avui: com es dissenya? Per a què?”, un cicle de classes magistrals i workshops que té com a objectiu aprofundir en estratègies i tècniques aplicades a la visualització de dades i el disseny de la informació.

Els participants coneixeran casos pràctics d’empreses i realitzaran tallers en grup per aprendre a crear peces de comunicació visual que continguin una gran quantitat d’informació d’una forma clara, eficaç i atractiva en diferents plataformes. 

Entre els professors i professionals que impartiran les classes destaquen Jaime Serra, Redactor Cap adjunt a l’Adreça en l’Avantguarda, Fernando Rapa Carballo, fundador i codirector de la revista Mongòlia, Corina Capuano, vicepresidenta de Creative Services en Fox International Channels, o Francesco Franchi, periodista i Director d’Art en Il Sole 24 ORI de Milà.

El cicle es realitza en el marc del màster en Disseny Gràfic i Mitjana Branding.

Empreses amb les que s’ha col·laborat al màster: MuchMusic, Turner Broadcasting System. 

INFOGRAFIA, DADES I VERITATS (MASTERCLASS)

Data: dijous 7 d’abril de 2016
Hora: 18.30h – 20.30h 
Professor: Jaime Serra, Redactor en cap adjunt a la Direcció de la Vanguardia i exdirector d’infografia del Clarín de Buenos Aires 
Descripció: Un aprofundiment sobre com les persones utilitzen les dades i la infografia com a eines de comunicació natural. Alguna cosa en aparença paradoxal: les dades són usades habitualment per dibuixar societats, no individus, i la infografia és una eina culturalment vinculada a la ciència i, per tant, a la panacea de l’objectivitat.
Accés: gratuït

Eventbrite - Diseño visual hoy: ¿cómo se dise­ña? ¿para qué?

DIALOGRAMA: EL JOC DE DIAGRAMAR LA DIALÈCTICA (WORKSHOP)

Descripció: el workshop permetrà entendre i experimentar el rastreig, la recol·lecció i l’ús de dades com a matèria primera, i la infografia com la seva eina de comunicació natural. 
Data: 13, 14 y 15 d’abril de 2016 
Hora: 18.30h – 22.30h 
Professor: Jaime Serra, Redactor cap adjunt a l’Adreça de l’Avantguarda i exdirector d’infografia del Clarín de Buenos Aires 
Accés: activitat de pagament 

Eventbrite - Dialograma: El Juego de Diagramar la Dialéctica [Workshop]

TREBALLAR O DISSENYAR (MASTERCLASS)

Data: 20 d’abril de 2016
Hora: 18.30h – 20.30h 
Professor: Fernando Rapa Carballo, membre fundador i codirector de la revista Mongòlia
Accés: gratuït

Eventbrite - Diseño visual hoy: ¿cómo se dise­ña? ¿para qué?

TREBALLAR O DISSENYAR (WORKSHOP)

Data: 20, 21 y 22 d’abril de 2016
Hora: 20 d’abril de 20.30h – 22.30h / 21 i 22 d’abril de 18.30 – 22.30h 
Professor: Fernando Rapa Carballo, membre fundador i codirector de la revista Mongòlia
Accés: activitat de pagament

FOX MEDIABRANDING (WORKSHOP)

Data: 26, 27 i 28 d’abril de 2016
Hora: 18.30h – 22.30h 
Professor: Jaime Sainz y Daniel Giménez, Equipo Creativo de Fox Networks Group
Accés: activitat de pagament

DESIGNING NEWS (WORKSHOP, ANGLÈS)

Data: 18, 19 i 20 de maig de 2016
Hora: 18.30h – 22.30h 
Professor: Francesco Franchi, periodista, dissenyador gràfic i Director d’Art de Il Sole 24 ORI de Milà
Accés: activitat de pagament

TURNER MEDIA BRANDING LAB (WORKSHOP)

Descripció: el curs busca conceptualitzar i aprofundir tots els components que intervenen en la realitat d’un departament creatiu en el negoci de la tv.
Data: 14 – 16 de juny de 2016
Hora: 18.30h – 22.30h 
Professor: Diego Fernández, Creative Director de Turner Broadcasting
Accés: activitat de pagament 

Eventbrite - Turner Media Brading [Workshop] Junio 14

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>