subir

IED Creative Webinar: Contemporary Food Brand Design and Management

11-10-2017

Dins el marc del Master in Brand Design and Management for Food, Wine and Tourism, impartit per les seus de l’IED Florència i l’IED Barcelona, el proper dimecres 11 d’octubre, tindrà lloc una conferència online sota el títol Contemporary Food Brand Design and Management.

Impartit per Riccardo Bresciani, el webinar recollirà una selecció de casos d’èxit enmarcats dins la indústria gastronòmica i vitícola d’Itàlia en els quals s’han aplicat models de negoci online que han explotat la tendència del “home delivery”. Un anàlisi enfocat en com aplicar la innovació i les noves tecnologies, així com adoptar una nova forma de comunicar i gestionar les empreses del model “made in Italy” per posicionar-les dins del sector alimentari.

Riccardo Bresciani
Riccardo Bresciani és un consultor de Business, Marketing i Comunicació. Partner de la consultoria BE – Creative Insight Innovation, juntament amb Francesco Emiliani (qui fou director creatiu i guanyador de diversos premis per les agències Grey i Publicis a Itàlia). Ha treballat com a consultor en mercats internacionals per a tot tipus de firmes que van des del sector luxe i la moda, passant pel sector retail i el món de la gastronomia. Algunes de les empreses amb les quals ha treballat són Campari, Barilla, Pininfarina, Ferrero, Bulgari, Converse, Adidas, Foot Locker, Sony, Disney, etc. Des de l’any 2015 és coordinador del Master in Fashion Business a IED Florència i des de Novembre 2016 és responsable del desenvolupament estratègic de l’escola d’IED Master Florència.

Quan?
Dimecres 11 d’octubre 2017
14h (hora d’Espanya – CEST)
Registra’t aquí

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>