subir

Postgrau en Trends Research

Edició: 15ª

Idioma: Anglès

Duració: 3 mesos

Data d'inici: 25 de gener de 2018

Horari: Dilluns a divendres de 18.30h a 22.40h / divendres de 16.40h a 22.40h

Crèdits: 30*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

Els models actuals de publicitat, màrqueting i desenvolupament de productes sovint no estan sincronitzats amb l’evolució de la societat i com experimentem la vida quotidiana. És per això que mai ha estat tan important per a un professional de qualsevol àrea mantenir-se connectat a la cultura, les expectatives i l’experiència del consumidor.

El Postgrau en Trends Research proposa una immersió en el món de les tendències de consum, des de la comprensió de com i per què sorgeixen, fins a com es detecten, i com podem entendre-les i aplicar-les amb èxit.

Postgrau en Trends Research

Objectius

L’objectiu del Postgrau és ajudar als estudiants en la construcció d’una visió crítica necessària per detectar per què succeeixen les coses, quines són les forces que impulsen el canvi i com aquests canvis representen noves oportunitats per als negocis. 
Aquests coneixements faciliten el seu exitós posicionament com a professional de la recerca de tendències.

Metodología

El Postgrau està dividit en mòduls complementaris que segueixen les fases de desenvolupament dels projectes de recerca: Consumer Behavior, Industry Structure i Applyng Consumer Trends Research to Decision Making.

El primer mòdul està enfocat en comprendre al consumidor, com pensa, sent i es comporta.
El segon mòdul aprofundeix en les dinàmiques i regles de funcionament de la indústria actual.
El tercer mòdul, sabent com respon el consumidor i quins impulsos estan llançant les empreses, aprofundeix en com prendre decisions de negoci utilitzant els estudis de tendències i comportaments del consumidor.

Les hores lectives es distribueixen en un mix de classes teòriques impartides per destacats professionals en actiu, workshops, sortides de camp i xerrades amb professionals que aporten la seva perspectiva i coneixement.

Tot el procés acaba en un projecte pràctic individual que es va desenvolupant al llarg de la formació. El projecte dóna l’oportunitat de posar en pràctica tot allò après durant el programa i verificar la viabilitat de les propostes gràcies a l’aval de l’empresa col·laboradora.

Perfil de l'estudiant

Aquest postgrau està dirigit a Graduats i/o Llicenciats i professionals que, més enllà d’una curiositat avui dia imprescindible, vulguin adquirir els coneixements essencials per jugar un paper protagonista en el disseny de conceptes, serveis o productes que satisfacin al nou consumidor. 

És especialment interessant per a professionals que vulguin fer de la recerca de tendències la seva àrea de treball, o per a aquells que treballen en màrqueting, publicitat o disseny i vulguin aprendre a capitalitzar el valor de les tendències en el seu dia a dia. 

Sortides Laborals

Forecasting, Branding, TrendsResearch, Data Mining, Social Mitjana Monitoring, Product Development, Advertising, Consultors d’Innovació o la dedicació a la recerca en el sector públic amb o sense ànim de lucre, entre altres.

COORDINADOR

Noelia Morales

Advocada de formació, Noelia ha desenvolupat un experiència internacional en màrqueting i desenvolupament de producte amb empreses del FMCG (per exemple amb Chupa Chups, on va desenvolupar un sabor específic per al mercat japonès).
El seu interès en les tendències de consum la porta a fundar Nouvel al 2004 per permetre a les empreses fer front als reptes d’innovació i als cicles de vida dels productes cada vegada més curts. 
Noelia també dóna conferències i treballa amb diferents universitats en temes d’innovació. 

Nouvel
És una consultora de tendències i d’innovació europea. Ofereix a les marques eines pràctiques per fomentar el desenvolupament de nous productes, serveis i models de negoci que impulsen el creixement rendible i la innovació.

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

  • CSP en Project Management per a Empreses Creatives - Weekend
    Més info +
  • Postgrau en Design for Innovation Strategy
    Més info +
  • Curs d'estiu en Fashion Trends Investigation From Coolhunting to Forecasting
    Més info +

Noticies relacionades

  • L'IED Barcelona col·labora amb Metges sense Fronteres per solucionar els problemes de mobilitat al Congo
    Un equip d’estudiants del Títol Superior en Disseny de Producte… Més info +
  • IED Barcelona firma el seu primer article científic sobre el mètode Design Thinkig conjuntament amb altres universitats i IdeaSaquare @ CERN
    Luciana Leveratto, Directora Acadèmica de Màster de l’IED Barcelona, firma… Més info +
  • Estudiants de l’IED Barcelona guanyen el tercer premi del Roca One Day Design Challenge
    Un equip format per alumnes de l’IED Barcelona guanyen el… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>