subir

Curs d'estiu en Moda i Visual Merchandising

Edició: 11ª

Idioma: Espanyol

Duració: 4 setmanes

Data d'inici: 2 de juliol de 2018

Horari: de dilluns a divendres de 9.30h a 14.30h

Crèdits: 10*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El curs d’estiu de Moda & Visual Merchandising ensenya a estimular al client a comprar, però sobretot, a través d’accions de comunicació persuasives, impulsar el desig de tornar. El visual merchandising de moda té un llenguatge i codi propi, i el curs té com a comesa mostrar les últimes tendències europees i internacionals del sector.

Moda y Visual Merchandising

Curs d'estiu en Moda i Visual Merchandising

Objectius

Dotar als alumnes de coneixements i habilitats per poder projectar un “punt de venda” mitjançant l’anàlisi del producte, formes de presentació, estudi del muntatge i exposició de la mercaderia. També es tracten els principis fonamentals de les estratègies del màrqueting i la seva aplicació, les pautes del fashion marketing i la figura del product manager.

Metodología

Combinació de classes pràctiques i teòriques per aconseguir adquirir els objectius del programa. Es realitza un projecte final que els alumnes han de presentar l’últim dia de classe i diferents visites relacionades amb els continguts del curs dins de l’horari.

Perfil de l'estudiant

Alumnes sense formació prèvia especificada, amb preferència per professionals vinculats directa o indirectament amb el món de la moda i el visual merchandising.

COORDINADOR

David G. Prieto

Visual Merchandiser per a Elena Miró i Carácter, a Madrid i Barcelona. És dissenyador, productor i realitzador dels aparadors del centre de bellesa de Germaine de Capuccine, a Madrid. Col·laborador amb les editorials de moda VANITAT i VIEW OF THE TIMES com a assistent d’estilisme. Responsable de la decoració i il·luminació artística del Ministeri d’Afers Exteriors, al Palacio de Santa Cruz (Madrid). Col·laborador en la primera edició de l’Andorra Shopping Festival 2013 i 2014 com a assessor d’aparadorisme. Ha estat el director d’imatge i creatiu per als aparadors de Paramitas a Barcelona, Sevilla i Madrid, de 2008 a 2010, ha treballat durant 14 anys en diferents marques del grup Inditex com a responsable d’aparadorisme, així com de la selecció i formació de personal del departament d’aparadors de Bershka al sud d’Espanya, Portugal, Itàlia i Mèxic, i ha estat estilista de les botigues imatge de Lisboa, Sevilla i Milà (Flagman Stores). Professor d’aparadorisme, estilisme i moda a diverses escoles de Barcelona.

Crèdits

Altres Cursos Relacionats

  • Curs d'estiu en Fashion Trends Investigation From Coolhunting to Forecasting
    Més info +
  • Curs d'estiu en Fashion Product Management
    Més info +
  • CSP en Assessoria d'Imatge i Personal Shopper
    Més info +

Noticies relacionades

  • L'IED Barcelona col·labora amb Metges sense Fronteres per solucionar els problemes de mobilitat al Congo
    Un equip d’estudiants del Títol Superior en Disseny de Producte… Més info +
  • IED Barcelona firma el seu primer article científic sobre el mètode Design Thinkig conjuntament amb altres universitats i IdeaSaquare @ CERN
    Luciana Leveratto, Directora Acadèmica de Màster de l’IED Barcelona, firma… Més info +
  • Estudiants de l’IED Barcelona guanyen el tercer premi del Roca One Day Design Challenge
    Un equip format per alumnes de l’IED Barcelona guanyen el… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>