subir

Curs d'estiu en Fashion Trends Investigation From Coolhunting to Forecasting

Edició: 12ª

Idioma: Anglès

Duració: 4 setmanes

Data d'inici: 2 de juliol de 2018

Horari: De dilluns a divendres de 9.30h a 14.30h

Crèdits: 10*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El Curs d’Estiu en Trends Investigation from Coolhunting to Fashion Forecasting dirigeix a l’alumne cap a un coneixement holístic de la recerca de les tendències per inspirar i informar a través de les millors pràctiques i eines d’estudi i aplicació.

L’equip docent, format per professionals amb una variada formació i especialitats, introdueix a l’alumne en una captivadora línia de treball a través de les eines necessàries per investigar, analitzar i predir les tendències de futur.

Centrant-se en les tendències de moda, els estudiants exploren Barcelona a través de classes i tallers dinàmics mentre practiquen la recerca a peu de carrer en aquest epicentre cultural.

Fashion Trends Investigation from Coolhunting to Forecasting

Summer Course in Fashion Trends Investigation from coolhunting to forecasting

Objectius

El curs d’estiu de Coolhunting and Fashion Trends pretén aportar als participants coneixements de coolhunting i dels seus recursos associats amb la producció d’articles d’avantguarda per al mercat.

 

Metodología

Durant el curs es fa un recorregut pels orígens del coolhunting i s’estudia les seves bases teòriques. Els estudiants realitzen experiències pràctiques en les quals cada participant es converteix en un observador i en un investigador de tendències.

 

Perfil de l'estudiant

Llicenciats o estudiants de segon cicle d’estudis de moda, comunicació, màrqueting o professionals amb més de dos anys d’experiència en aquests sectors. S’estudiarà l’acceptació d’estudiants provinents d’altres especialitats.

 

COORDINADOR

Christina Bifano

Investigadora de tendències i disseny, educadora, dissenyadora tèxtil i historiadora de moda amb una gran passió per combinar tots els seus interessos en un de sol. Christina ha estat coordinant i impartint classes en cursos d’investigació a l’IED Barcelona durant els darrers 7 anys. Entre els seus últims projectes d’investigació es troben els següents: Design Thinking per a la Comissió Erasmus de la UE, The Book of Everyone, Hotel Brummel, GNT Group, Cahier Studio (Double G Prints), Protein (Londres) i Stylus (Londres), i ha participat en la redacció d’articles sobre tendències per: PSFK (NYC) i La Entropia (Barcelona). Té formació en disseny tèxtil i de superfícies i ha treballat tant per a importants marques com per a petits estudis de disseny com ara: JB Martin, Co Inc, Nautica Int’l. Inc, Milkprint Studios (Nova York), Colette & Blue (Filadèlfia), Cahier and Coloroom / Double G (Barcelona). També és redactora a Roadtrip to Innovation i a Digital Natives / Get Ready!, de Delia Dumitrescu. És titulada en Disseny Tèxtil / de Superfícies per la FIT de Nova York i l’Accademia Italiana di Moda de Florència (Itàlia).

Crèdits

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • L'IED Barcelona col·labora amb Metges sense Fronteres per solucionar els problemes de mobilitat al Congo
    Un equip d’estudiants del Títol Superior en Disseny de Producte… Més info +
  • IED Barcelona firma el seu primer article científic sobre el mètode Design Thinkig conjuntament amb altres universitats i IdeaSaquare @ CERN
    Luciana Leveratto, Directora Acadèmica de Màster de l’IED Barcelona, firma… Més info +
  • Estudiants de l’IED Barcelona guanyen el tercer premi del Roca One Day Design Challenge
    Un equip format per alumnes de l’IED Barcelona guanyen el… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>