subir

Curs d'Estiu en Experience Design for Retail

Edició:

Idioma: Anglès

Duració: 4 setmanes

Data d'inici: 2 de juliol de 2018

Horari: De dilluns a divendres de 9.30 a 14.30h

Crèdits: 10*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El Curs d’Estiu en Experience Design for Retail ofereix una visió àmplia i actual sobre l’execució de noves experiències dins i fora d’un espai comercial, vinculat a una estratègia cíclica i completa a 360º; així doncs, cada participant té l’oportunitat de conèixer noves eines i metodologies aplicables a qualsevol sector del mercat en qual la innovació i el desenvolupament d’estratègies son determinants per crear experiències memorables i enriquidores. Tots aquests coneixements permeten enriquir i fer créixer la visió de cada participant i la manera d’afrontar nous reptes amb una visió més estratègica.

Curs d'Estiu en Experience Design for Retail

Objectius

· Conèixer l’estructura bàsica per a realitzar la construcció d’una arquitectura de marca, basada en el desenvolupament d’una estratègia pensada i dissenyada per incorporar un diàleg coherent entre tots els escenaris. Uns escenaris en els què cal comunicar la filosofia i valors de la marca extrapolats a l’experiència dins i fora de l’espai comercial.

· Explorar i interpretar cada espai com el punt on l’essència intangible de cada marca pren la forma tangible en peces gràfiques on també s’humanitza gràcies als actors que intervenen a l’espai. Des d’aquesta perspectiva, entenem el disseny d’experiències i la manera amb la qual generem valor.

· Interpretar la manera en la què es crea una estratègia completa basada en el disseny d’experiències i la seva implicació amb els espais comercials.

Metodología

El curs sorgeix d’una incògnita: Com generar experiències memorables, coherents i viables?

Per tractar-ho, es treballaran tres eixos de desenvolupament per generar experiències de marca:

· Conèixer i crear l’arquitectura d’una marca, això implica dissenyar i desenvolupar l’univers de la marca que es convertirà en l’eix des del qual s’extrapolaran totes les evidències perifèriques implícites en un model de negoci.

· Entendre el rol de l’espai comercial i el seu disseny com un espai en el què convergeixen i es tradueixen l’univers de la marca i els seus valors en elements tangibles; en aquest eix és primordial pensar en l’experiència completa des de l’abans, el durant i el després, fet que senyalarà quines seran les tipologies d’evidències perifèriques que s’han de dissenyar i desenvolupar per a crear l’experiència de l’usuari en l’espai comercial segons l’estratègia marcada.

· La gestió del factor humà dins l’espai comercial i l’experiència inscrita en ell. Mitjançant metodologies com el Role Playing, es podrà evidenciar la tipologia del servei i la seva coherència amb tots els factors que prèviament s’han analitzat i avaluat.

Perfil de l'estudiant

El curs va dirigit a estudiants, professionals i emprenedors dels sectors d’arquitectura, el disseny d’interiors i de producte interessats en desenvolupar i entendre com generar espais comercials memorables gracies al desenvolupament d’experiències i la seva gestió correcte.

COORDINADOR

Marc Guitart – Branding i Design Management

Dissenyador industrial, dissenyador gràfic, de packaging i ecòleg. Viu i treballa a Barcelona. Combina el disseny integral i els serveis de consultoria amb la docència. Des de l’any 2002 ha impartit classes i ponències a diferents universitats a nivell nacional i internacional.

http://www.marcguitart.com/

http://www.brandcelona.com/es/

Altres Cursos Relacionats

  • Curs d'estiu en Disseny d'Interiors Comercials: Gastronomia i retail
    Més info +
  • Títol Superior en Disseny d'Interiors
    Més info +
  • CSP en Disseny d'Espais Interiors Contemporanis
    Més info +

Noticies relacionades

  • L'IED Barcelona col·labora amb Metges sense Fronteres per solucionar els problemes de mobilitat al Congo
    Un equip d’estudiants del Títol Superior en Disseny de Producte… Més info +
  • IED Barcelona firma el seu primer article científic sobre el mètode Design Thinkig conjuntament amb altres universitats i IdeaSaquare @ CERN
    Luciana Leveratto, Directora Acadèmica de Màster de l’IED Barcelona, firma… Més info +
  • Estudiants de l’IED Barcelona guanyen el tercer premi del Roca One Day Design Challenge
    Un equip format per alumnes de l’IED Barcelona guanyen el… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>