subir

CSP en Moda i Visual merchandising

Edició: 14ª

Idioma: Espanyol

Duració: 5 mesos

Data d'inici: 5 de novembre de 2018

Horari: Dilluns i dimecres de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 15*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El CSP (Continuing Study Program) en Moda i Visual Merchandising pretén crear un professional que pugui solucionar la problemàtica dels punts de venda degut a la saturació de producte, a la globalització del comerç, a la caiguda dels preus i marges, i també a l’aparició de la venda online. El visual merchandising ha d’estimular al client a comprar a través d’accions de comunicació persuasiva i, sobretot, arribar al client d’una forma diferent: emocionalment. Ens trobem davant d’un nou consumidor.

El curs dota als alumnes de coneixements i habilitats per poder projectar un punt de venda mitjançant l’anàlisi del producte, formes de presentació, estudi del muntatge i exposició de la mercaderia, tenint en compte la necessitat de noves experiències dels nous consumidors. També tracta els principis fonamentals de les noves estratègies del màrqueting i la seva aplicació, les pautes del fashion màrqueting i la figura del product manager.

Objectius

Els objectius són: estudiar el perfil del nou comprador per poder oferir un nou concepte del visual merchandiser i aprofundir sobre la història de la moda i el funcionament del producte moda actualment, per entendre i tenir una bona base cultural.

Metodología

El programa del postgrau consta de dues parts: una conceptual, amb les intervencions dels diversos professionals que prenen part en el procés d’elaboració d’un visual merchandising (interiorisme, retail, escaparatisme, producte de moda i branding), i una altra part pràctica en la qual es desenvolupa un cas d’estudi on els alumnes apliquen els coneixements que van adquirint.

Al llarg del programa es realitzen visites fora de l’escola com a complement a determinades matèries.

Perfil de l'estudiant

El curs està dirigit a diferents perfils complementaris:

– Interessats que tinguin estudis de moda i màrqueting o experiència laboral en el camp de la moda, en botigues o afins.

– Professionals formats dins de l’àmbit del disseny industrial, l’arquitectura o l’interiorisme que desitgin adreçar la seva activitat professional al món del visual merchandising i el retail en moda.

– Emprenedors que estiguin pensant en iniciar el seu propi negoci de moda, i necessitin la formació necessària per arrencar la seva aventura empresarial sobre una bona base teòrica-pràctica.

Sortides Laborals

El curs està especialment orientat a aquelles persones que, a més del seu interès pel món de la moda i el visual merchandising, tinguin la voluntat d’iniciar un projecte empresarial individual o col·lectiu dins del sector de la moda. D’aquesta manera, les sortides professionals per a l’alumnat van des de formar part activa dins d’un equip de gestió de visual merchandising a la coordinació d’un espai de venda propi.

COORDINADOR

La coordinadora del curs és Beatrice Vaccaro. S’especialitza en Aparadorisme i Visual Merchandising, seguint diversos màsters a Itàlia i a Espanya. Aparadorista i Visual freelance des de 2006, treballa amb moltes tipologies d’empreses, des del tèxtil i la moda a l’hostaleria i el moble, per a empreses com Nike, Dedon o el Grup Damm. Des de 2009 és docent d’aparadorisme i Visual Merchandising en diferents escoles. Escriu articles a revistes sobre Aparadorisme i Visual i col·labora en la redacció de temaris per a cursos d’Aparadorisme i Visual Merchandising.

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • L'IED Barcelona col·labora amb Metges sense Fronteres per solucionar els problemes de mobilitat al Congo
    Un equip d’estudiants del Títol Superior en Disseny de Producte… Més info +
  • IED Barcelona firma el seu primer article científic sobre el mètode Design Thinkig conjuntament amb altres universitats i IdeaSaquare @ CERN
    Luciana Leveratto, Directora Acadèmica de Màster de l’IED Barcelona, firma… Més info +
  • Estudiants de l’IED Barcelona guanyen el tercer premi del Roca One Day Design Challenge
    Un equip format per alumnes de l’IED Barcelona guanyen el… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>