subir

CSP en Comunicació de Moda

Edició: 14ª

Idioma: Espanyol

Duració: 3 mesos

Data d'inici: 17 de gener de 2019

Horari: Dilluns i dimecres + divendres alterns, de 18.30h a 22.40h

Crèdits: 15*

Biada 11; 08012 Barcelona, España

Introducció

El CSP (Continuing Study Programs) en Comunicació de Moda es pretén analitzar i comprendre el procés de la comunicació en una indústria tan particular com la de la moda. És a dir, els seus actors, eines i estratègies. Tant els clàssics com els quals ens brinden les noves tecnologies.

La lògica del curs seguirà la lògica del sector moda que es legitima per un discurs mediàtic de missatge simple (tendències, història de la marca), espectacular (imatges, desfilades, logos) i que s’adapta a tots els mitjans (premsa, audiovisual, Internet, xarxes socials…). En la moda, la comunicació és indispensable per gestionar qualsevol marca i ha de portar l’empremta d’aquesta en totes les seves accions comunicatives (desfilades, productes, publicitat, retail, esdeveniments…)

CSP en Comunicació de Moda

Objectius

-Adquirir coneixements sobre factors socials i culturals relacionats amb la comunicació i específics sobre tendències.

-Reconèixer la importància de la imatge de marca i saber adaptar-la i aplicar-la amb creativitat a qualsevol esdeveniment de comunicació.

-Saber adaptar la comunicació a cada mitjà. Saber utilizar correctament els nous suports a les xarxes socials.

– Realitzar un projecte pràctic de pla de comunicació amb una empresa de moda.

Metodología

El curs està estructurat en quatre mòduls teòrics: el món de la moda, tendències, imatge de marca i mitjans. A més es desenvolupen casos d’estudi i tallers. Al llarg del programa formatiu i com a aplicació de les eines adquirides, es realitza un projecte de desenvolupament d’un pla de comunicació d’una empresa de moda.

Perfil de l'estudiant

Llicenciats o professionals en actiu de les branques de la comunicació (periodisme, publicitat, relacions públiques, màrqueting, comunicació audiovisual), humanitats, ciències socials, història de l’art o disseny que el seu objectiu sigui conèixer i aprofundir en el camp específic de la comunicació de moda.

Sortides Laborals

Departaments de premsa i/o publicitat d’empreses de moda, agències de comunicació especialitzades en moda, mitjans de comunicació de moda (on i off line), organització d’esdeveniments de moda, etc.

COORDINADOR

GLÒRIA BAENA
Comunicadora Audiovisual i Màster en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (Espanya). Docent de Redacció Periodística i de Comunicació Corporativa en ESERP (Barcelona).
Ha estat Coordinadora acadèmica de diversos màsters, tant presencials com a distància, així com responsable de comunicació i investigadora del grup de recerca reconegut per la Generalitat de Catalunya, Gabinet de Comunicació i Educació en la UAB.
Experta en televisió educativa i en edu-comunicació amb diverses publicacions sobre tots dos temes. Disposa d’àmplia experiència en projectes de recerca centrats en edu-comunicació, film literacy i mitjana literacy tant nacionals com a internacionals.
Autora de materials didàctics per a tots els nivells formatius, tant formals com no formals. Tutora en AulaPlaneta de la col·lecció Superpadres de la qual és autora de diferents materials. http://es.linkedin.com/in/gloriabsoria

Crèdits

La planificació didàctica de tots els cursos IED Master es basa en els criteris que marca l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). IED Master adopta un sistema de crèdits que segueix l’estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Master expedeix exclusivament títols privats propis.

Altres Cursos Relacionats

Noticies relacionades

  • Fifteen of Fifty Book Preview
    On Thursday 8 March, as the world celebrates International Women’s… Més info +













YesHe llegit, entenc i accepto les polítiques de privacitat.











Cursos

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>