subir

Projecte: La meva experiència Lékué + El gran aparador

Beatriz Melo i Gabriela Randazzo són les responsables de “Mi experiencia Lékué + El gran escaparate”,  una estratègia digital i física per a l’empresa Lékué, firma d’utensilis de cuina fabricats amb silicona. L’estratègia està basada en branded content i consisteix en crear una pop-up store a un espai cèntric de la ciutat en què els visitants puguin gaudir d’una experiència única amb els productes de la marca.

Durant una setmana s’organitzaran activitats a la botiga efímera perquè l’usuari conegui la funcionalitat dels productes, realitzi tallers, assisteixi a conferències, tasting, happy hours o participi a concursos.

El projecte vol ser una oportunitat per augmentar les ventes on-line, donar a conèixer la funcionalitat dels productes i aconseguir més notorietat de marca.

Per continuar utilizant la pàgina web, accepti l'ús de les cookies. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

>